De ce fiecare brand ar trebui să aibă un canal de Youtube

De ce fiecare brand ar trebui sa aiba un canal de Youtube

Videoclipurile sunt la putere pe internetul zilelor noastre. Oriunde te uiți, companiile și mărcile creează conținut video, îl postează pe site-urile lor web și pe social media. Folosesc conținut semnificativ pentru a-și atrage publicul țintă și pentru a-l menține implicați.

Multe branduri postează direct pe YouTube pentru a a obține beneficiile oferite de platformă.

YouTube vă conectează la un public global. Vă oferă posibilitatea de a crea playlisturi în jurul unor subiecte specifice, relevante pentru publicul dvs. țintă. Cu videoclipuri bine optimizate, marca dvs. poate avea o acoperire masivă pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de marketing.

De ce trebuie să fie marca dvs. pe YouTube

De la înființarea sa în 2005, YouTube a devenit cea de-a doua cea mai populară platformă de socializare din lume, depășită doar de Facebook, scrie business.com.

YouTube este, de asemenea, al doilea cel mai mare motor de căutare, după compania sa mamă, Google. Cu peste 2 miliarde de utilizatori activi lunar, YouTube este un instrument puternic pentru mărcile care doresc să își construiască o prezență online și să maximizeze acoperirea și expunerea.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

1. Expunerea mărcii

Când distribuiți un videoclip pe YouTube, vi se oferă posibilitatea de a fi găsit de publicul țintă atât în ​​căutarea YouTube, cât și în Google. Google deține YouTube și optimizarea videoclipurilor dvs. pe o platformă vă oferă beneficii pe cealaltă.

Când videoclipurile dvs. pot fi găsite în căutare, vă oferă expunere și vizibilitate a mărcii pe termen lung și permite clienților noi, vizați, să descopere conținutul mărcii dvs. Acesta este unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizării YouTube, deoarece majoritatea conținutului care este distribuit pe alte canale sociale tinde să aibă o durată scurtă de valabilitate între câteva ore și câteva zile.

2. Generarea de clienți

YouTube vă permite să ajungeți la un public masiv la nivel mondial cu doar câteva clicuri și, prin urmare, vă oferă o mulțime de moduri diferite în care puteți genera clienți potențiali pe platformă.

Citește și: Peste o treime dintre angajaţi vor să lase în urmă programul de lucru standard 9:00-17:00

O tactică eficientă de generare de clienți potențiali implică optimizarea videoclipurilor și a canalului dvs. folosind cuvinte cheie și expresii pe care oamenii le caută pentru a face mai probabil că vor găsi videoclipurile. De asemenea, puteți include linkuri în descrierea canalului pentru a direcționa spectatorii către paginile dvs. de destinație pentru mai multe informații despre afacerea dvs. și soluțiile specifice pe care le oferiți.

Oferind conținut util, distractiv și atrăgător, veți putea să vă educați spectatorii și să le răspundeți la toate întrebările. Puteți include un îndemn convingător la acțiune care să conducă oamenii către produsele și serviciile dvs. ca soluție perfectă la problemele și provocările lor.

Alte metode de generare de clienți potențiali YouTube includ:

  • Încurajarea comentariilor și a abonaților
  • Parteneriat cu influenceri YouTube
  • Reclame YouTube plătite

3. Deveniți o autoritate de încredere

YouTube este o platformă excelentă pentru a vă construi autoritatea și credibilitatea. Publicul va stabili rapid dacă sunteți autentic și vor continua să vă urmărească videoclipurile numai dacă vor vedea că depuneți eforturi în crearea canalului.

Citește și: 2021, aventuri în incertitudine sau transformare pragmatică?

Câteva dintre modalitățile prin care puteți profita de puterea videoclipurilor pentru a construi încredere în publicul dvs. includ:

  • Crearea de videoclipuri cu mărturii ale clienților
  • Prezentarea echipei
  • Conținut din culise
  • Crearea videoclipurilor care prezintă conținut generat de utilizatori

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •