Cum se folosește Pinterest pentru marketing

Cum se foloseste Pinterest pentru marketing

Pinterest este mai puțin menționat printre platformele de socializare pentru marketing, concurența jucătorilor mai mari, precum Facebook și Twitter, ocupă atenția mărcilor. Dar cu peste 442 de milioane de utilizatori activi lunar, Pinterest este o platformă de social media extrem de valoroasă pentru marketingul întreprinderilor mici.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Ce este Pinterest?

Pinterest este o platformă de socializare în care utilizatorii pot adăuga sau „fixa” conținut vizual pe panourile pe care le aleg. De obicei, postările sunt organizate după teme comune, cum ar fi „decorul casei”, „inspirația ținutei” sau „cărțile”, scrie business.com.

Feed-ul dvs. Pinterest se completează automat cu elemente pe care un algoritm le consideră a fi de interes pentru dvs., astfel încât angajamentul regulat este cheia pentru a păstra un feed curent. Pentru a vă angaja pe Pinterest, puteți urmări forumurile altor utilizatori, puteți partaja și comenta pin-uri și puteți restabili conținutul lor preferat pe propriile forumuri. Puteți, de asemenea, să creați propriile „fixări” pentru a fi distribuiți de alții, cu linkuri către site-ul sau blogul dvs. incluse.

Pinterest oferă atât conturi personale, cât și de afaceri, care oferă funcții diferite, în funcție de modul în care intenționați să utilizați Pinterest. Cu un cont de afaceri Pinterest, puteți:

  • Accesați Pinterest Analytics.
  • Accesați centrul de afaceri Pinterest.
  • Rulați anunțuri cu plată.

Pentru a crea un cont de companie, trebuie mai întâi să creați un cont Pinterest personal și apoi să îl comutați la un cont de afaceri sau să creați un cont de afaceri autonom care nu este legat de contul dvs. personal. Mai întâi să aveți un cont personal este o modalitate excelentă de a vă familiariza cu platforma și de a vedea ce tipuri de conținut fixează utilizatorii din industria dvs. și publicul țintă.

Citește și: Peste o treime dintre angajaţi vor să lase în urmă programul de lucru standard 9:00-17:00

Principala diferență între un cont personal și un cont Pinterest de afaceri este capacitatea de analiză și publicitate plătită, astfel încât să puteți aștepta până când strategia dvs. de marketing este pregătită să treacă la un cont de afaceri.

„Ar trebui] cu siguranță să vă actualizați contul într-un cont de afaceri, astfel încât să obțineți date analitice mai detaliate”, a declarat Shawna Newman, consultant în afaceri și marketing digital la Skipblast. „Utilizați Pinterest ca publicul țintă pentru a vedea ce tipuri de pin-uri sunt populare, astfel încât să vă puteți proiecta propriile pinuri în conformitate cu norma pentru industria dvs.”

Cum să configurați un cont de afaceri Pinterest

Există două moduri de a configura un cont de afaceri Pinterest: utilizarea contului dvs. personal existent sau crearea unui cont de afaceri independent. Iată cei șase pași pentru a crea un cont de afaceri folosind contul dvs. personal existent:

  • Conectați-vă sau creați-vă contul personal Pinterest. Dacă nu aveți deja un cont personal, faceți clic pe „Înscrieți-vă” pe pagina de pornire Pinterest și urmați instrucțiunile.
  • Deschideți meniul din colțul din dreapta sus și selectați „deblocați instrumentele de afaceri”. Aici, ar trebui să vedeți un grafic care detaliază diferențele dintre un cont personal și un cont de afaceri și un buton „comutați la afaceri”.
  • Urmați instrucțiunile. În acest pas, veți adăuga fotografia de profil, numele companiei, site-ul web, locația și limba.
  • Selectați accentul și tipul afacerii dvs. Utilizați meniurile derulante pentru a vedea și selecta opțiunile.
  • Decideți dacă sunteți gata să rulați anunțuri Pinterest. Puteți alege „da”, „nu” sau „încă nu sunt sigur” aici, în cazul în care intenționați să difuzați anunțuri în viitor, dar nu sunteți încă gata.
  • Creați un pin, creșteți-vă publicul sau prezentați-vă marca. Acum că v-ați creat contul, puteți utiliza instrumentele de afaceri ale Pinterest pentru a vă implica publicul. De asemenea, puteți accesa direct profilul dvs. de afaceri Pinterest.

Există numeroase avantaje în utilizarea Pinterest pentru afacerea dvs., chiar dacă este o platformă de marketing mai puțin populară decât Instagram sau Twitter. Pinterest oferă multe oportunități pentru creativitatea vizuală și implicarea utilizatorilor, precum și potențialul de a genera vânzări. Iată câteva avantaje ale utilizării Pinterest pentru afaceri.

Reduce pașii de la descoperire la conversie

Unul dintre cele mai mari puncte forte ale Pinterest este acela că reduce pașii de la descoperire la conversie. Cu alte cuvinte, există mai puține șanse de a pierde un potențial client doar pentru că este nevoie de prea mult timp pentru a ajunge la o pagină de achiziție. Utilizatorii pot vedea o imagine, dau clic pe ea și primesc imediat un link de unde pot achiziționa articolul. Cercetările din Sprout Social arată că 1 din 2 utilizatori Pinterest vor face o achiziție după ce vor vedea un cod promovat și 47% se vor conecta la Pinterest cu intenția de a face cumpărături.

Poate genera trafic către site-ul dvs.

Pinterest este una dintre cele mai eficiente platforme sociale pentru direcționarea traficului către site-ul dvs. web. Sprout Social a constatat, de asemenea, că 95% din imaginile circulate pe Pinterest au fost fixate sau recăutate de pe web, ceea ce înseamnă că utilizatorii Pinterest creează conținut generat de utilizatori pentru mărci. Deoarece fiecare pin include un link, acest lucru vă oferă o șansă excelentă de a direcționa utilizatorii către site-ul dvs. web.

Citește și: Pași pentru vânzarea pe platformele de mesagerie a rețelelor sociale

Are rate de angajare ridicate

Utilizatorii Pinterest sunt foarte implicați, deoarece obiectivul lor pe Pinterest nu este să câștige adepți, ci să găsească și să salveze lucrurile care le plac și să le împărtășească cu un grup mic de oameni. Această formă unică de implicare înseamnă că utilizatorii pot scana mai multe imagini simultan, fixa una pe tablă și pot continua să deruleze fără să se îngrijoreze de editare, subtitrări sau hashtaguri.

Sursa foto: Unsplas

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •