Business românesc la a 3-a generaţie: Cum a evoluat afacerea Cosmetic Plant în 25 de ani

Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant. Business românesc la a 3-a generaţie: Cum a evoluat afacerea Cosmetic Plant în 25 de ani

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat, în cei 25 de ani de la înfiinţare, o creştere constantă a cifrei de afaceri şi a realizat, în total, investiţii de circa 2,2 milioane de euro. De asemenea, începând din 1991 şi până în prezent, compania a vândut milioane de produse şi a realizat exporturi către 24 de ţări, având în acest moment în portofoliu 14 game sortimentale.

„Business-ul Cosmetic Plant a pornit în urmă cu 25 de ani, în 1991, fiind înfiinţat de către mama mea, Ileana Mester, şi a rămas o afacere de familie. Astăzi, la un sfert de veac de la lansare, compania se află deja la a treia generaţie şi a reuşit, în această perioadă, să obţină creşteri de la an la an şi a absorbit, în total, investiţii de peste 2,2 milioane de euro”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit afirmaţiilor sale, doar în ultimii cinci ani compania a raportat un avans cu circa 67% al business-ului, de la 1,2 milioane de euro, în 2010, la circa 2 milioane de euro, în 2015.

Reprezentanta companiei a subliniat, de asemenea, că perioada de criză economică nu a avut nici un impact în afacerile companiei. Astfel, chiar şi în intervalul 2008 – 2012 compania a raportat creşteri constante ale business-ului.

„Acest lucru a fost posibil tocmai ca urmare a unei strategii foarte concrete. În primul rând, am fost foarte atenţi la ţinerea în frâu a cheltuielilor, bineînţeles fără a face rabat la calitatea produselor. În plus, am analizat foarte atent atât trendurile internaţionale, cât şi nevoile consumatorilor din ţară şi ne-am adaptat în permanenţă gama sortimentală în funcţie de acestea”, a mai spus Susana Laszlo.

În ceea ce priveşte investiţiile derulate în aceşti 25 de ani de la înfiinţare, reprezentanta companiei a subliniat că cele mai importante sume au fost direcţionate către construirea şi dotarea actualei unităţi de producţie, dar şi către creşterea permanentă a gradului de tehnologizare a liniei de producţie.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •