Dăm restart marketingului, la Back to Business Virtual Summit!

un eveniment pentru comunitatile de marketing, comunicare, social media si publicitate

Suntem într-un moment când trebuie să dăm “restart” activității noastre și să revenim la normalitatea pe care o știam, chiar dacă situația actuală ne ține în continuare captivi în pandemie, atât la nivel personal, cât și la nivel profesional.

Multe business-uri sunt în impas, iar marketingul și comunicarea se confruntă cu noi provocări, într-un climat economic imprevizibil.

Astăzi, mai mult ca oricând, fiecare euro trebuie cheltuit cu mare atenție, folosind cele mai eficiente tactici și strategii. În același timp, consumatorul nu mai este același, are alte așteptări de la branduri, iar obiceiurile lui de cumpărare se vor schimba cel puțin o vreme de acum înainte. De aceea, este important pentru branduri și agenții să fie la curent cu noile tendințe și mai ales să afle cum alte companii au reușit și reușesc să facă față schimbărilor.

În acest context, în perioada 29 iunie – 1 iulie, Evensys organizează Back To Business Virtual Summit – un eveniment unic de trei zile care aduce în același loc virtual comunitățile de marketing, comunicare, social media și publicitate din România, pentru a găsi împreună soluții care să asigure continuitatea afacerilor și răspunsuri pentru noile așteptări ale consumatorilor. Acest mare eveniment online va include două zile de conferințe transmise de la JW Marriott și o zi de webinars organizate independent, din locuri diferite.

Ziua 1 | Advertising, Marketing & Interactive Day | 29 iunie

Prima zi va aduce împreună specialiști recunoscuți în marketing, pentru a demonstra rolul esențial pe care publicitatea, brand management-ul și digitalul îl au în recâștigarea încrederii consumatorilor și în relansarea afacerilor. Această zi se adresează brandurilor active pe piețe cu concurență mare, companiilor care și-au întrerupt activitatea și trebuie să își relanseze afacerea și agențiilor care au nevoie să înțeleagă mai bine așteptările consumatorului pentru a propune strategii adecvate clienților lor.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •