WeTransfer – povestea unui blogger cu creativitate

Nalden. Este pseudonimul olandezului din spatele site-ului de transfer de fișiere, WeTransfer .

Nalden sau Ronald Hans și-a început cariera antreprenorială cu un blog, potrivit fastcolabs.com, unde posta articole despre tot ceea ce îi plăcea lui, în mod special din domeniul muzical. Azi, are două afaceri, WeTransfer și Present Plus, un studio specializat în design dezvoltare de software-uri și film.

Și-a construit în timp credibilitatea și renumele și a reușit să transforme blog-ul, nalden.net. într-un site „vânat” de mari companii precum Apple sau Nike pentru a-și face publicitate.

Hans a adus un suflu nou, inclusive desing-ului de site. A preferat să nu folosească machetele standard ale blogurilor pentru a aduce o imagine mai sofisticată.

Nalden.net a devenit profitabil în doar șase luni de la lansare. Ronald Hans devenise o „voce” importantă în mediul internautic, la doar 16 ani.

După zece ani de blogging, în 2012, Nalden și-a închis site-ul pentru a crea WeTransfer care, din punct de vedere al aspectului, a păstrat același ADN al Nalden.net, cu o grafică atractivă. De altfel, una dintre specializările lui Hans sunt wallpapere-le inedited pe care le crează acum împreună cu echipa sa de la Present Plus.

Recunoaște că succesul se datorează faptului că și-a dorit mereu să fie mai bun și să învețe mereu lucruri noi. Imediat după ce și-a construit blogul a început să se joace cu codurile pentru a vedea ce „povești” ar putea scoate din ele.

Nalden este și un foarte bun strateg. Știe să vadă o oportunitate, chiar și atunci când lucrurile par prea complicate. În primele luni de blogging, de exemplu, distribuia illegal pe site-ul său muzică. Cei de la Universal Music l-au amenințat că îl vor da în judecată, dar Hans a venit cu o propunere de afaceri și, până la urmă, compania a ajuns să își promoveze muzica pe site-ul lui Hans.

O altă calitate a lui Nalden, ca lider, este altruismul. WeTransfer, de exemplu, are acum peste 20 de milioane de utilizatori pe lună, iar jumătate din veniturile obținute se duc pentru a sprijini comunitatea artistică.

Creativitatea lui Nalden se vede cel mai mult în proiectul Present Plus, prin care încearcă să aducă tinerii artiști în față, prin intermediul artei digitale. Secretul creativității? Codurile.

„Atunci când încerci să înțelegi mai profund codurile, îți dai seama de numeroasele posibilități care există, iar acest lucru a dus la apariția unei noi generații, a unui nou nivel de oameni creativi”, spune Nalden.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •