Crearea de conținut bun, inovator, nu trebuie să fie dificilă. Nu este nimic mai rău decât să stai să scrii, dar să realizezi că nu ai inspirație, mai ales când compania ta se bazează pe conținut excelent pentru marketing și dezvoltare.
Blocajul unui om care crează conținut este periculos. Nu numai că aduce oprirea producției de conținut, dar afectează și moralul, scrie business.com
Marketingul de conținut este o sarcină grea. Cel mai bun mod de a evita capcana în întregime este să fii consecvent în creativitate. Creierul tău trebuie să lucreze constant la idei și concepte care intrigă. Scrierea devine apoi un produs secundar mult mai ușor al procesului creativ.
Creativitatea nu apare la cerere, însă uneori îți trebuie puțin efort pentru a o stimula.
Citește și: Cum să livrezi conținut excelent pentru audiența ta în 2019
Înțelegerea creativității
Pentru mine, creativitatea este rezultatul asocierilor pe care creierul îl face între lucruri. Când ne așezăm și încercăm să fim „creativi”, tindem să devenim rapid frustrați și renunțăm. Pare a fi prea greu. Problema, cel mai probabil, este că nu îi dai creierului elementele de care are nevoie pentru a crea asociații care au ca rezultat inspirația creativă.
Asocierea are nevoie de două sau mai multe „lucruri” cu care creierul nostru poate lucra pentru a crea o legătură potențial nouă și unică. Din fericire, este ușor să-i oferi creierului mai multe astfel de elemente.
Generarea creativității
Cu cât colectezi mai multe elemente, cu atât creierul tău le va relaționa într-un mod cu adevărat nou și unic.
Din perspectiva conținutului, elementele despre care vorbim sunt concepte de nișă. Vrem să colectăm cât mai multe subiecte înrudite și să le combinăm în diferite moduri pentru a veni cu perspective interesante.
Cea mai bună modalitate de a face acest lucru este numită tehnica de scufundare, pe care o poți urma pas cu pas:
Copiază o listă de subtitluri dintr-un articol legat de subiectul de nișă despre care vrei să vorbești.
Citește și: Generarea de conținut ca punte de colaborare între marketing și vânzări
Caută pe Google rezultate conexe în funcție de fiecare subtitlu.
Combină rezultatele colectate de la fiecare căutare Google cu fiecare dintre subtitlurile tale.
Cum să generezi idei creative de conținut în orice moment
Să spunem că vrei să scrii o postare legată de un articol pe care l-ai publicat recent. Poate că ai 10 subtitluri în articolul respectiv. Pentru fiecare dintre aceste subtitluri, aduni 20 de rezultate pe Google și îmbini fiecare set de 20 de rezultate cu fiecare dintre cele 10 subtitluri pentru a genera 10 subtitluri x 20 rezultate = 200 de idei noi pentru postări pe blog.
Nu orice combinație va merge bine. Unele concepte vor fi prea strâns legate, sau posibil identice, cu toate acestea, multe vor fi legate cu ușurință.
Procesul de comasare a două concepte într-un singur titlu viabil este ceea ce îți obligă creierul să creeze noi asociații interesante, care este procesul creativ în acțiune. Unele dintre concepte nu vor avea sens deloc – sunt prea deconectate. . Cel mai adesea, ideile cele mai interesante și creative vor veni din asocierea a două concepte aparent fără legătură.
Citește și: Cum să planifici o strategie de marketing de conținut
Această strategie nu funcționează numai pentru generarea de idei pentru articole pe blog.
Creativitatea și inspirația merg deseori mână în mână. Scufundarea îți oferă o modalitate de a pune o mulțime de „lucruri” pe masă pentru a îți ajuta creierul să facă asociații creative.
Din punct de vedere al motivației și moralului, este de asemenea mult mai bine să folosești o strategie de genul acesta, deoarece îți pune creierul la treabă. Te face să simți că lucrezi spre un obiectiv. Nu se bazează pe așteptarea în jurul valorii de un flash de inspirație care poate veni sau nu.
Crearea unei idei cu adevărat unice și convingătoare pentru un conținut nou te va ajuta, de asemenea, să rămâi motivat și inspirat pentru a crea un conținut mai bun.