Două francize se lansează la Cluj Business Days

francize

Cluj Business Days va avea loc în perioada 14-15 decembrie, la Cluj-Napoca, în cadrul Liberty Technology Park. În a doua zi a evenimentului, 15 decembrie, de la 14:30, este planificat un workshop în cadrul căruia vor fi lansate două francize: The Coffee Shop și Imprinto.

THE COFFEE SHOP

The Coffee Shop este un brand 100% românesc, ce a luat naștere acum patru ani, din pasiune pentru cafeaua de calitate.

Conceptul The Coffee Shop face parte din grupul Partener Coffee Services, unul dintre cei mai puternici distribuitori de cafea din România. Cifra de afaceri a grupului a fost de peste 14 milioane de euro în anul 2015 și peste 18 milioane de euro estimat pentru 2016.

În prezent există cinci locații The Coffee Shop în București. De la începutul lunii noiembrie s-a deschis și prima locație în afara României, în Sofia, Bulgaria.

Odată cu deschiderea locației din Băniei (București), s-a luat decizia de a avea propria prăjitorie de cafea. Există în prezent 12 tipuri de cafea single origin, proaspăt prăjită, cafea ce se comercializează exclusiv în locațiile The Coffee Shop. Printre calităţile cafelei proaspăt prăjite se remarcă: aroma – pregnantă, te învăluie când deschizi punga și tragi aer în piept și gustul – indiferent dacă prepari espresso sau prepari cafeaua la ibric sau filtru, gustul trebuie să fie complex și vivace, atunci când ai cafea proaspătă – față de un gust plat, fără nimic interesant, în caz contrar.

Conceptul este unul inovativ și este o combinație între o cafenea ”to go” și o zonă de retail specializată pe cafea, ceai și accesorii pentru cafea (în magazin se comercializează peste 200 de produse).

Locația tipică are între 60 și 80 de metri pătrați și presupune o investiție la cheie, care pornește de la 60 de mii euro. Investiția la cheie cuprinde: amenajarea spațiului, echipamente, training pentru personal, taxă franciză, capital circulant, stocuri inițiale.

Franciza de cafenea The Coffee Shop își propune să ajungă cel mai extins concept bazat pe comercializarea de cafea. Planul este de a ajunge la peste 50 de locații la nivel național, în următorii cinci ani.

Printre avantajele acestei francize putem menționa:

  • Dezvoltarea gamei proprii de produse
  • Conectarea la cele mai noi trenduri internaționale în materie de cafea
  • Acces la rețeaua logistică ce are acoperire națională și prin care sunt gestionate peste 1000 de tone de cafea.
  • Plan ambițios de expansiune pe următorii ani
  • Asistență în negocierea și contractarea locației
  • Proiect de design și amenajare customizat
  • Training specializat de barista
  • Vizite lunare ale francizaților, pentru oferirea suportului necesar în vederea creșterii performanței locației
  •  
  •  
  •  
  •  
  •