BLACK FRIDAY 2013 – Ce vânzări ar putea avea eMAG

BLACK FRIDAY 2013 - Ce vânzări ar putea avea eMAG

eMAG, cel mai mare magazin online din România, va organiza cea de-a treia ediţie a Black Friday pe 22 noiembrie. Pentru ziua celor mai mari reduceri din an, eMAG ţinteşte vânzări în valoare totală de peste 22 de milioane de euro, dublu faţă de vânzările generate în 2012 cu aceeaşi ocazie, informează un comunicat al companiei, remis Manager Express.

“Încă din 2011, când am adus evenimentul Black Friday pe piaţa românească, transformându-l în motorul de creştere în retail, ne-am propus să transformăm shoppingul într-o experiență emoțională. Reduceri mari, stocuri mari, livrări încheiate până de Ziua Naţională, pe scurt, suntem pregătiţi pentru cel mai mare pariu de până acum: 200.000 de comenzi într-o singură zi şi peste 4 milioane de vizite pe site”, declară Iulian Stanciu, director general eMAG.

Numai pentru pregătirea Black Friday 2013, eMAG a investit 500.000 de euro în servere şi platforma online. Pe 22 noiembrie, oferta specială va cuprinde 250.000 de produse, acoperind categorii diverse: de la IT, mobile, foto, produse de îngrijire personală și cosmetice, până la cărţi, jucării, Pet-Shop, produse pentru casă şi grădină.

Citește și Mircea Kivu, despre Black Friday: Românii n-au nevoie de crizǎ pentru a fi atraşi de ofertele promoţionale

“Vrem să spulberăm mitul potrivit căruia Black Friday este doar un prilej de lichidare a stocurilor vechi. Cel putin trei sferturi din produsele pe care eMAG le va scoate la ofertă au fost lansate în 2013”, spune Iulian Stanciu.

Lista cumpărătorului de Black Friday

Notorietatea evenimentului Black Friday s-a dublat în rândul cumpărătorilor români în ultimul an, arată un studiu Daedalus Millward Brown. Astfel, 7,4 milioane de români așteaptă în acest an cel mai important eveniment de shopping, iar lista cumpărătorului de Black Friday cuprinde, în 2013, următoarele categorii de produse:

  • Electrocasnice mici (39,8%)
  • Haine (22,9%)
  • Televizoare (15,3%)
  • Telefoane mobile (10,6%)
  • Încălţăminte (10,2%)
  • Laptopuri (10,1%)

 

  • Frigidere (5,5%)
  • Tablete (5,2%)
  • Maşini de spălat (5,1%)
  • Foto, video (4%)
  • Îngrijire personal (4%)
  • Cosmetice (3,9%)

 

Despre eMAG

eMAG este cel mai mare magazin online din S-E Europei și unul dintre creatorii pieţeide comerţ online din România. În 2012, eMAG vândut un produs la fiecare 10 secunde – de la laptopuri la electrocasnice, cărți, jucării sau produse cosmetice – și a livrat 12 milioane de tone de colete în toată țara.