Shift. Change Management Conference

Shift. Change Management Conference

Schimbarea este continuă, constantă și complexă, iar mediul de business actual se confruntă cu mutații diverse. Din acest motiv, strategia de afaceri, cât și procesele interne și externe, evoluează într-un ritm alert.

Managerii de astăzi trebuie să asigure o tranziție facilă de la o abordare tradițională, tactică, la o abordare proactivă, strategică, gata în orice clipă să facă față schimbării. Liderii trebuie să privească imaginea de ansamblu și să cultive angajaților, clienților și partenerilor un mod de gândire concentrat și proaspăt. Cum putem implica și motiva toți participanții la schimbare? Cum putem depăși blocurile critice întâmpinate în acest proces și care sunt metodele prin care putem spori gradul de acceptare, la toate nivelurile companiei?

În cadrul evenimentului Shift.Change Management Conference, care va avea loc pe 7 iunie 2016, la București, Hotel Radisson Blu, managerii pot identifica elementele esențiale pe care trebuie să le alinieze la strategia de business, astfel încât schimbarea să se simtă în mod benefic în sistem.

Printre temele ce vor fi dezbatute în cadrul conferinței, se află:

  • Schimbarea ca oportunitate. Procesul decizional și dezvoltarea de business prin schimbare.
  • Insolvența și reorganizarea. Reconstrucția către succes
  • Change Management în urma M&A– tehnici de formare și consolidare a unui mediu organizațional omogen și coerent
  • De la start-up la IMM – cum gestionăm creșterea organizațională, în termeni de eficiență, productivitate, profit, imagine și echipă?
  • Schimbare culturală și organizațională în urma preluării de către un Fond de Investiții: provocare sau avantaj?
  • Managing Performance: gestionarea crizelor și adaptarea la schimbare
  • Branding. Rebranding? Când este cazul de a face o schimbare în această direcție? Cum ajutăm angajații, clienții sau partenerii să înțeleagă “fața cea nouă” a brand-ului?
  • Swift transition. Regândirea rezistenței la schimbare – cele mai bune practici. Bariere de perspective, bariere manageriale sau de resurse
  • People management și comunicare eficientă. Cum construim sisteme eficiente de comunicare internă, de învățare și de recompensare?
  • Inovație și tehnologie. Agile approach vs. Waterfall approach – eficientizarea procesului de schimbare organizațională
  • The power of Omnichannel – “Change Ambassador” reinventat sau cum putem identifica și valorifica puterea Digital-ului?
  • Ever-changing Workplace. Cum ajuta departamentul de HR la crearea unei viziuni comune în cadrul organizației?

Discuțiile vor fi deschide de către keynote speaker-ul Jerome Barrand, Co-founder și Presedinte al agil’OA, în dialog cu Ciprian Moga, Business Transformation Advisor. Cei doi vor expune conceptul de “agilitate organizațională”, acea capacitate de adaptare rapidă la turbulențele mediului extern. Considerată noua frontieră a managementului schimbării, agilitatea și-a dovedit utilitatea în special în ultimii anii ai crizei, devenind o temă curentă în agenda liderilor de organizații.

Temele vor fi analizate de specialiști în domeniu, precum:

  • Cătălina Dodu, Country Manager, ATOS
  • George Octavian Iacob, Director General, Polisano
  • Daniela Budurea, Country Director, Western Union România & Bulgaria
  • Andreea Mihai, Director Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing, MBA, Carrefour România
  • Cristian Popescu, HR Director, PRO TV – Central European Media Enterprises
  • Mikael Fredholm, CEO, World Class România
  • Mona Ursu, Managing Partner, BrandFusion
  • Elena Badea, Marketing Strategy Consultant
  • Michael Schroeder, Founder, Linarson Coaching

Evenimentul va include și seminarul cu tema “Agilitatea ca soluție pentru a rezista în fața noii societăți digitale” susținut de Jerome Barrand și Ciprian Moga.

Printre partenerii media ai evenimentului Manager Express.

Pentru detalii și înscrieri, accesează www.business-mark.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie care oferă servicii integrate de B2B, dând clienților săi modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri și creând oportunități de parteneriat strategic.