Ce trebuie să ştii dacă vrei să lansezi un magazin online

Ce trebuie să ştii dacă vrei să lansezi un magazin online

Doina Vîlceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de către Femei în afaceri în București, în data de 6 octombrie 2015, ora 19, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi „Ce trebuie să ştii dacă vrei să lansezi un magazin online”.

Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking care are loc lunar şi care se adresează atât antreprenoarelor, cât şi femeilor care lucrează în companii şi sunt specialiste într-un domeniu de activitate.

„Într-un moment în care magazinele online capătă din ce în ce mai multă popularitate, este important să avem toate informaţiile necesare despre o afacere de acest tip înainte de a investi în această direcţie. Împreună cu Doina Vîlceanu vom afla care sunt cele mai importante informaţii de care avem nevoie pentru ca afacerea noastră să aibă succes în mediul online”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare şi preşedinte Femei în Afaceri.

Despre Doina Vîlceanu

Cu o experienţă de peste un deceniu în mediul online internaţional, Doina coordonează departamentul de marketing şi vânzări al companiei ContentSpeed, lider de piaţă în implementarea soluţiilor software pentru ecommerce customizate.

Platforma de comerţ electronic ContentSpeed este implementată pentru peste 450 de magazine online şi 30 de portaluri B2B. Printre brandurile din portofoliul companiei se numără: IL PASSO, Diverta, Chicco, Sephora, Flormar, QuickMobile şi multe altele.

Tehnici de networking cu Paul Renaud

Noua serie de evenimente Meet the WOMAN! îl va avea personaj principal pe Paul Renaud, Executive Coach şi autor al cărţii „A Networking Book”. El va prezenta cele mai bune tehnici de networking şi beneficiile conectării cu alte persoane.

Paul Renaud are peste 31 de ani de experienţă profesională, 15 dintre ei petrecuţi în funcţii executive în companii din 10 ţări. Este Executive Coach calificat pentru orice nivel de management, cu specializare în optimizarea performanţei şi desfăşoară workshop-ul Masters of Networking, în care pune la dispoziţia participanţilor experienţa lui în acest domeniu.

Accesul la eveniment:

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA); coffee break inclus.

Accesul la eveniment se face doar cu rezervare şi confirmarea înscrierii. Membrele Femei în Afaceri au prioritate şi beneficiază de 25% discount din costul taxei de participare.

Programul evenimentului:

18:30 – Înregistrarea participantelor & coffee

19:00 – Începutul evenimentului

19:15 – Tehnici de networking cu Paul Renaud

19:25 – Prezentarea fiecărei participante şi a businessului / jobului pe care îl are

20:10 – Susţinerea temei de către speakerul evenimentului

20:20 – Q&A

20:40 – Tombolă cu premii oferite de parteneri

20:45 – Business Networking

Printre partenerii media ai evenimentului se află şi www.managerexpress.ro.

Despre Femei în afaceri

Înfiinţată în 2009 de către Alice Botnarenco, organizaţia Femei în afaceri dezvoltă proiecte care se adresează antreprenoarelor şi femeilor care lucrează în companii. În 2012, a reprezentat România la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic internaţional pentru femei, a relansat site-ul www.femei-in-afaceri.ro, poziţionat ca un portal cu informaţii din mediul feminin de afaceri, şi a creat prima platformă online de business dedicată femeilor din România.

Pornită iniţial ca o comunitate online, Femei în afaceri numără în prezent peste 2.000 de membre în grupul de pe Linkedin şi câteva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfăşurate pe parcursul a şase ani de existenţă.

Informaţii complete despre eveniment pe site-ul FEMEI in AFACERI.