A avea un produs strălucit, o echipă și un model de afaceri sunt puncte de plecare importante în călătoria antreprenorială; dar la un moment dat, va trebui să începeți să strângeți fonduri pentru a face pasul următor. Pentru a ajunge în fața investitorilor potriviți este nevoie de timp – poate mai mult decât credeați – și o căutare dedicată pentru a găsi investitorul potrivit.
Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management
Investitorii nu sunt puțini, dar oportunitatea investițională care vi se potrivește este mai greu de găsit. Deci, trebuie să vă asigurați că vă aflați în spațiile potrivite și că vorbiți cu oamenii potriviți. Iată câțiva pași fundamentali pentru a vă ajuta pe dvs. și compania dvs. pentru acea întâlnire de aur, cu sfaturi de la investitori înșiși, scrie entrepreneur.com.
Căutați în locurile potrivite
Există o mulțime de instrumente digitale pentru a găsi și contacta investitorii în câteva minute. AngelList este cel mai mare și mai popular loc unde se pot ajunge la cei mai mulți investitori acreditați din SUA și din întreaga lume. Investitorii de pe platformă pot fi filtrați după locație, numărul de investiții, industrie și multe altele. Thefunded.com este o altă resursă excelentă în care antreprenorii lasă recenzii despre rundele de finanțare și investitori și discută despre strategiile de creștere. Platforma găzduiește, de asemenea, evenimente virtuale regulate, unde fondatorii se pot întâlni cu potențiali investitori.
Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management
În același timp, verificați dacă există evenimente în locuri precum MeetUp și alte site-uri de rețea unde puteți accesa o secțiune largă de cercuri de investitori – cu cât mai multe opțiuni, cu atât mai bine.
Folosiți „introduceri calde” cât mai des posibil.
Dacă sunteți nou în sfera de afaceri și nu aveți contacte de investitori imediate, concentrați-vă pe recomandări prin prieteni comuni sau asociați. Chiar dacă sunteți bine cotat în industria dvs., recomandările sunt o formă deosebit de eficientă de rețea. Bineînțeles, trebuie să fiți sigur că persoana care vă recomandă este credibilă.
Când sunteți sigur că cineva este un bun intermediar, precizați cum doriți să fiți prezentat potențialului investitor. Spuneți ce face compania dvs., cât de mult doriți să strângeți și care sunt obiectivele dvs. de afaceri. Investitorii sunt inundați de pitch-uri reci, astfel încât să fiți direct este cel mai bun mod, în timp ce conexiunea reciprocă ar trebui să pledeze pentru dvs. Cu cât primul punct de contact este mai cald, cu atât relația dvs. va fi mai caldă – investitorii sunt în cele din urmă mereu în căutarea validării unei potențiale companii de portofoliu.
Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat
Utilizați mediile care se potrivesc cel mai bine personalității dvs.
În trecut, crearea de rețele cu investitorii era doar o problemă personală. În zilele noastre, vasta selecție de instrumente digitale înseamnă că este mai rapidă, mai ieftină și mai extinsă pentru a utiliza tehnologia.
Ordonați-vă și actualizați-vă prezența online
Dvs. și afacerea dvs. sunteți în centrul atenției chiar și în timp ce faceți networking. Este probabil ca investitorii să vă examineze site-ul, rețelele de socializare și profilurile companiei pentru a verifica dacă meritați timpul lor. La rândul dvs, trebuie să vă asigurați că prezența dvs. online este profesională și arată că sunteți implicat în mod regulat în discuții relevante din nișa dvs. De asemenea, ar trebui să fiți prezent pe toate platformele pe care s-ar aștepta să fie văzute compania dvs., inclusiv site-urile și forumurile de socializare din industria de nișă.
Sursa foto: Unsplash