Experţi în eCommerce, Performance Marketing, Google, Facebook, LinkedIn vin la la iCEE.fest: UPGRADE 100

Google şi Facebook vin la Bucureşti cu cel mai mare număr de speakeri şi traineri din istoria de 8 ani a evenimentului iCEE.fest

Traininguri susţinute de Google, Facebook, LinkedIn, eBay, Hubspot – dar şi experţi independenţi în ecommerce, big data, profilarea consmatorului şi multe altele se regăsesc în agenda festivalului iCEE.fest: UPGRADE 100, care aduce în capitala României, în 13 si 14 iunie, peste 140 de speakeri, experţi şi autori ai unor lucrări importante din domeniul transformărilor provocate de Internet şi de noile tehnologii.

Agenda iCEE.fest: UPGRADE 100 din acest an cuprinde nu mai puţin de 11 linii distincte de conţinut, la care se adaugă speakeri-vedetă, precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin.

Organizatorii au pregătit 8 tipuri de bilete, de la cele care acoperă întreg evenimentul în regim VIP până la cele focusate pe o anumită zonă de conţinut. În schimbul unui eCommerce Pass, participanţii au acces la prezentări dedicate şi workshopuri exclusive de la Facebook, Google si LinkedIn – dar nu numai.

Printre specialiştii de la alte companii se numără: Or Levi (Senior Data Scientist @ eBay), Marc Thomas (Managing Director UK & Emerging Markets @ Taboola), Alex Douglas-Mann (Senior SEO Director @ iCrossing UK), Scott Tousley (Growth & User Aquisition @ Hubspot), Oliver Gertz (Programmatic Leads Global Clients @ Mediacom), Paula Bacariza (Director Northern Europe @ AppNexus), Robbie Kearns (EMEA Regional VP Marketing @ Salesforce), Marius Costin (Country Manager @ PayU), Kostas Kampakis (Managing Director @ ForestView), Alex Huditan (Founder @ Amazonienii).

Google va aborda subiecte precum redefinirea clasicului tunel de achiziţie al produselor, performance marketing si vânzări online, machine learning, dar şi traininguri dedicate celor care produc în România şi vor să vândă produse şi servicii pe plan global.

Printre speakerii Google se numără: Jannicka Bock (Director Client Solutions Central Europe), Rowena Marin (Agency Account Manager), Diana Olar (Platforms Partner Manager CEE), Sorin Sfetcu (Seed Manager).

Prezentările Facebook se vor axa atât pe prezentarea noii culturi şi direcţii strategice a Facebook, cât şi pe formatele creative de cel mai mare impact pe Facebook şi Instagram, tehnici de optimizare pentru eCommerce. Printre vorbitori se vor număra: Verity Gill (Marketing Science Lead EMEA), Christina Keller (Director of Creative Shop, Central Europe), Ewa Tumanow (Client Partner CEE).

Un alt workshop va avea loc pe Focus Stage 3, în prima zi a festivalului. Ferdinand Goetzen, Chief Growth Officer la Recruitee va vorbi despre ”Cele 7 păcate ale marketerilor”.

În premieră în România, Facebook Marketplace Academy

Workshop dedicat campaniilor prin LinkedIn

În plus, tot în premieră, festivalul va găzdui în ziua 2, pe FOCUS Stage 3, un workshop susţinut de Sepideh Dundon, reprezentant LinkedIn în regiune, alături de Httpool, reprezentantul local al companiei.

Pe site-ul UPGRADE 100 pot fi găsite detalii, studii de caz spectaculoase şi un preview a ce va fi pe scena festivalului care va avea loc în Bucureşti, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, în 13 si 14 iunie.