BusinessMark organizează evenimentul CSR OVERVIEW 2018

BusinessMark organizeaza evenimentul CSR OVERVIEW 2018

CSR-ul începe să fie un element strategic esențial pentru brandurile din zilele noastre, lucru care influențează toate departamentele unei organizații, dar și procesul de aliniere a acestora la o viziune comună. Astfel, BusinessMark anunță evenimentul CSR OVERVIEW ce se va ține în data de 6 decembrie 2018 la Hotel Intercontinental.

Ce înseamnă cu adevărat un brand responsabil? Cum poate CSR-ul să depășească zona de marketing și să se impregneze în valorile fundamentale ale companiei? Cum pot companiile influența pozitiv propriile comunități, încurajând angajații și consumatorii să fie și ei responsabili la rândul lor? Cât de important este CSR-ul la nivel de business, dezvoltare și profitabilitate? Vă invităm să elaborăm asupra acestora, la cea de a VI-a ediție CSR Overview, pe 6 decembrie 2018, la Hotel InterContinental.

Ne vom bucura să îi avem alături de noi pe:

  • Mădălina Dicu – Global Corporate Citizenship, Honeywell România
  • Alex Bratu, Country Manager România & Bulgaria, JYSK
  • Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez România
  • Constantin Florin Sari, CSR & Good governance Manager, Federația Română de Fotbal
  • Oana Ciobanu, HR & CSR Manager, UP România
  • Camelia Dragomirescu, Coatings Group Marketing Director, Policolor-Orgachim
  • Alexandru Lăpușan, CEO & Founding partner, ZITEC
  • Oana Dumitru, Director, Ringier Foundation

Câteva dintre temele abordate se vor orienta către următoarele subiecte:

PURPOSE EQUALS PROFIT– Dacă ne concentrăm pe îndeplinirea scopurilor companiei, în termeni benefici pentru societate, va deveni mai ușoară generarea de profit?

DEVELOP-SUSTAIN-ACHIEVE- Cum conturăm obiective de dezvoltare responsabile și eficente? Pentru a ajunge la o economie cu adevărat sustenabilă, companiile trebuie să se axeze pe o viziune long-term în schimbul uneia concentrate pe termen scurt.

STAKES ARE HIGH- Pentru a avea un brand cu adevărat responsabil, este necesar ca toți cei implicați în activitatea companiei să dezvolte un comportament complementar. Cum încurajezi stakeholder-ii să adopte o conduită responsabilă?

MEASURE & REPORT- Cum măsurăm efectele practicilor de CSR implementate, mai mult de atât, cum raportăm rentabiltatea investiției și efectele sale asupra societății? Monitorizarea devine esențială în CSR.

Citește și Doar 2 din 10 angajați români se consideră loiali companiei pentru care lucrează