3 pași pentru a atrage următoarea generație de investitori cu responsabilitate socială

3 pasi pentru a atrage urmatoarea generatie de investitori cu responsabilitate sociala

În timp ce întreprinderile își ajustează modul în care își desfășoară activitatea, mai mult de 15 trilioane de dolari din averea generațională se mută de la baby boomers la millennials, pe măsură ce milenialii devin noua generație de proprietari și lideri de afaceri. Pe măsură ce companiile avansează în această nouă eră, va fi important pentru ele să atragă activ acest segment particular de investitori.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Modul în care prioritățile investitorilor se schimbă

Acesta este un fenomen nou. În 2019, gigantul de investiții BlackRock a anunțat modificări ale strategiilor sale de investiții, indicând un interes mai puternic pentru inițiativele ESG. Deoarece BlackRock are participații semnificative în majoritatea companiilor majore, aceste declarații vor avea un efect de ecou în mai multe industrii. Înainte de pandemie, fondurile ESG au depășit, de asemenea, piața – o tendință continuă pe măsură ce întreprinderile navighează în economii volatile și nevoile forțelor de muncă la distanță, scrie business.com.

Oamenii caută tot mai mult să sprijine branduri care fac bine în lume. Evaluând modul în care consumatorii se angajează cu brandurile în timpul pandemiei, raportul special din 2020 al Edelman a constatat că 81% dintre consumatori își identifică încrederea într-un brand care face ceea ce trebuie ca un factor major în deciziile de cumpărare. Actuala criză globală încurajează în continuare oamenii să examineze mărcile pe care le cumpără sau în care investesc.

Cercetările recente asupra consumatorilor canadieni arată că 89% intenționează să continue noile obiceiuri și practici pe care le-au stabilit în timpul pandemiei. Companiile care acceptă această schimbare vor trebui să ia decizii strategice care să se alinieze acestor așteptări.

Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?

Pe măsură ce piețele continuă să se recupereze, investitorii vor să caute oportunități cu companii care pun ESG și CSR în centrul operațiunilor lor – companii precum Tentree, care plantează 10 copaci pentru fiecare piesă de îmbrăcăminte vândută și Plastic Bank, care colectează și reciclează. deșeuri de plastic la nivel mondial. Aceste întreprinderi se uită dincolo de profit și profitul acționarilor, utilizând o abordare triplă de jos în sus.

Investitorii moderni vor fi, de asemenea, atrași de companiile care răspund cu cea mai recentă declarație a mesei rotunde, prin îmbunătățirea experiențelor angajaților și contribuția activă la comunitățile lor. Ca atare, este important să raportăm în mod transparent eforturile și a rezultatele acestora.

Primele etape ale unei economii a părților interesate

În ciuda acestui interes avid din partea investitorilor, suntem încă la începutul călătoriei noastre către o economie solidă a părților interesate. Până în prezent, doar câteva mii de companii și-au pus cu adevărat părțile interesate la egalitate cu acționarii.

Cu toate acestea, apar numeroase inițiative pentru a schimba asta. De exemplu, întreprinderile care solicită statutul de corp B și cele care sunt evaluate în mod voluntar în ceea ce privește performanțele sociale și de mediu, transparența publică și responsabilitatea legală demonstrează un accent corporativ pe valoarea socială.

Există multe motive pentru a crede că economia părților interesate este calea viitorului, dar asta nu va fi sigur până când nu vom vedea cum se modelează prioritățile investitorilor în perioadele de instabilitate a pieței – la fel cum vedem acum. Va rămâne accentul pe binele social? Sau profitabilitatea va deveni o prioritate maximă încă o dată?

Pe măsură ce continuăm să analizăm efectele pandemiei COVID-19, primele semne sugerează că interesul pentru ESG și CSR va rămâne. Această cerere crescută a consumatorilor pentru companiile care acționează pentru binele societății va avea un impact pozitiv asupra veniturilor. Dacă întreprinderile doresc să-și valorifice acest interes, trebuie să fie cât mai transparente pentru investitorii lor și să raporteze asupra valorilor standardizate legate de binele social.

Investitorii cu amănuntul sunt obișnuiți să revizuiască companiile în conformitate cu standardele financiare, precum cele stabilite de Fundația IFRS. Cu toate acestea, atunci când vine vorba de raportarea ESG, există numeroase cadre standardizate de urmat. Întrucât RSC acoperă o gamă atât de largă de eforturi, compilarea datelor din jurul lor și stabilirea a ceea ce trebuie raportat exact ar putea fi consumatoare de resurse.

Iată trei pași pe care îi puteți face pentru a construi un cadru de raportare ESG care să aibă cel mai mult sens pentru afacerea dvs.

1. Aliniați-vă cu investitorii care cred în cauza dumneavoastră

Investiția responsabilă nu intră într-o singură categorie. La fel cum există și investitori care caută companii conștiente față de mediu, există și cei care se vor angaja doar cu întreprinderile care au o evidență curată a drepturilor omului. Alte domenii pe care mărcile se concentrează includ dezvoltarea produselor de comerț echitabil și impactul pozitiv asupra comunității.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Primul pas în integrarea inițiativelor ESG este identificarea zonelor în care organizația dvs. poate mișca tangibil acul și apoi alinierea cu investitorii care cred în cauza dumneavoastră. Începeți prin a explora forumurile de investitori dedicate domeniului pe care l-ați identificat și implicați-vă cu participanții pentru a înțelege ceea ce caută atunci când vine vorba de auto-raportare în această problemă. După ce v-ați creat metodologia de raportare, aceste relatări pot fi, de asemenea, o cale fructuoasă pentru extinderea bazei dvs. de investitori.

2. Utilizați un cadru existent

Prin raportarea pe subiecte de sustenabilitate materială financiară, veți avea mult mai multe șanse să câștigați încrederea investitorilor. Pentru aceasta, puteți selecta și adopta un cadru de raportare existent, precum cel stabilit de Consiliul pentru standardele de contabilitate pentru durabilitate. Această abordare vă va asigura că vă raportați la cifre recunoscute pentru investitori.

Cadrul potrivit depinde de ceea ce are sens pentru afacerea și sectorul dvs. Uitați-vă la colegii din industria dvs., care probabil se aliniază inițiativelor dvs. pentru a vedea ce instrumente folosesc pentru a raporta activitățile ESG și CSR. Dincolo de asta, piețele publice precum Nasdaq dezvoltă resurse pentru ca întreprinderile să poată folosi, în timp ce explorează modalități de raportare la inițiativele lor.

3. Furnizați rapoarte alternative

Conform cercetărilor efectuate de Russell Investments, mai puțin de un sfert din punctele de date din scorurile ESG „tradiționale” au fost considerate materiale pentru două treimi din totalul titlurilor din universul Russell Global Large Cap Index. Alte fonduri spun o poveste similară. Drept urmare, investitorii vor căuta alte tipuri de date pentru a determina dacă compania dvs. are sens ca investiție. Prin faptul că aceste date sunt disponibile cu ușurință, demonstrați transparență și angajament față de cauza mai mare a companiei dvs., oricare ar fi aceasta.

O opțiune este să analizați valorile acoperite de soluții precum Truvalue Labs, care utilizează analiza datelor și inteligența artificială pentru a analiza datele nestructurate și a ajuta firmele de investiții să ia decizii în cunoștință de cauză.

Cele mai bune practici pe Instagram în 2020

Pe măsură ce companiile lucrează pentru a îndeplini scopuri pentru binele comun și a susține economia părților interesate, raportarea tangibilă va fi un factor esențial. Acum, mai mult ca oricând, oamenii vor să sprijine companii care pun preț pe rentabilitate, făcând diferența și făcând lucrurile corecte. Compania dvs. depinde de comunicarea eficientă a eforturilor, astfel încât să puteți susține interesul investitorilor, deoarece susțineți activ diferitele părți interesate care se bazează pe dumneavoastră.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •