Case Study: IKEA – importanța consolidării misiunii în strategie

Și la nivel social, IKEA își propune să devină un exemplu. Politica diversității și egalității la locul de muncă este vizibilă la roate nivelurile de muncă din companie. În zona de management jumătate dintre pozițiile disponibile sunt ocupate de femei, iar angajații lor sunt mereu implicați în campanii sociale.

 

IKEA Foundation este o organizație caritabilă care donează zeci de milioane de euro pentru cauze sociale an de an, targetate în special către state precum India și Pakistan unde foarte mulți copii sunt exploatați și puși să muncească în condiții inumane. Ale programe includ susținerea femeilor și a tinerelor adolescente oferindu-le șansa la educație și oferindu-le oportunități de creare de businessuri de tip antreprenorial.

IKEA-Brighter-Lives-for-Refugees

Când vorbim despre IKEA, vorbim despre o companie care nu s-a abătut de la conceptele sale originale în nicunul dintre departamentele sale fie că vorbim despre design, producție, vânzare sau promisiuni față de societate.  Acest studiu de caz oferă o privire superficială asupra modului în care viziunea și misiunea unei companii contribuie la dezvoltarea armonioasă și constantă a acesteia continuând să aibă un impact pozitiv asupra spațiului în care activează. O strategie de business nu este doar despre a construi un avantaj competitiv, ci despre a avea o imagine foarte clară asupra țintelor pe care și le impune compania și modul integru în care se îndreaptă spre ele.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •