Cum afectează pandemia de COVID-19 transformarea digitală

Cum afecteaza pandemia de COVID-19 transformarea digitala

Cu siguranță nu aveți nevoie de nimeni care să vă spună că pandemia a accelerat procesul de transformare digitală a întreprinderilor din întreaga lume.

Transformare digitală forțată

Eforturile de distanțare socială au obligat companiile să adopte noi moduri de a face lucrurile, măsuri care includeau în principal instrumente digitale pentru a comunica, colabora și urmări progresul general. Deci, transformarea digitală a fost în centrul atenției încă din pandemia de coronavirus.

Totuși, ceea ce nu se simte așa este felul cum s-a schimbat transformarea digitală în sine. Transformările pre-pandemice au fost determinate în mare parte de nevoile centrate pe clienți și de dorința unor procese mai eficiente și flexibile, dar călătoriile post-pandemice de transformare digitală sunt diferite. Sănătatea și siguranța forței de muncă, comunicarea și colaborarea sporită, distanțarea socială și un grad mai mare de adaptabilitate sunt acum factori decisivi pentru transformările digitale, scrie business.com.

Astfel, transformarea digitală este deja un proces mai provocator, deoarece necesită să vă adaptați la noile provocări în timp real, având în același timp nevoie de un ritm mai rapid de adopție pentru a asigura continuitatea afacerii.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

De la relevante la critice

Afacerea dvs. poate obține multe beneficii din digitalizarea proceselor sale, toate ducând la un avantaj competitiv vizibil față de companiile care nu au îmbrățișat transformarea digitală. Deși acest lucru era deja un fapt, pandemia a făcut să fie clar, Transformarea digitală a trecut de la o schimbare relevantă la un pas critic odată cu focarul COVID-19.

Tocmai de aceea, trebuie să vă așteptați la o transformare holistică și strategică dacă nu ați făcut-o deja. Digitizând afacerea dvs., veți putea reține și crește clienții, operați mai eficient și vă puteți adapta dinamicii pieței în continuă schimbare. Desigur, va trebui să înțelegeți schimbările pe care le-a introdus pandemia și tendințele pe care le-a impulsionat. Următoarele sunt câteva dintre aceste schimbări și tendințe.

Sănătate și securitate

O criză a sănătății va aduce întotdeauna schimbări în viața noastră de zi cu zi, mai ales atunci când are un impact atât de îndelungat. Mulți oameni vorbesc deja despre lumea post-pandemică și despre cum va schimba cultura noastră centrată pe birou. Cele mai multe dintre aceste discuții se referă la preocupările de sănătate și securitate pentru toți. Este foarte probabil să vedem schimbări în structurile birourilor noastre.

Procesele de transformare digitală nu vor fi o excepție la modificările legate de sănătate. Astfel, este timpul să începeți să luați în considerare activele digitale care să vă ajute să vă protejați forța de muncă și clienții, contribuind totodată la prevenirea unor noi focare. Acest lucru înseamnă să folosiți diferite tehnologii care ar putea să nu fie acum pe radarul dvs., cum ar fi dispozitivele Internet of Things, tehnologia purtabilă pentru telehealth și soluții integrate pentru a monitoriza totul.

Canale de distributie

Noul context de afaceri pe fondul pandemiei a forțat practic toate întreprinderile să se reinventeze într-un fel pentru a rămâne pe linia de plutire. Mulți au fost nevoiți să apeleze la noi canale pentru a ajunge la clienți și a distribui produsele lor. Întreaga schimbare către noile canale de distribuție este o provocare în sine și, deoarece noile canale sunt în mare parte digitale, problema era dublă pentru companiile care nici măcar nu au început călătoriile de transformare digitală.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Migrația masivă către aceste noi canale va avea, fără îndoială, impact asupra piețelor întregi, cu consecințe pe care nu le putem prevedea încă. Acest lucru nu ne împiedică să spunem că noile canale de distribuție vor aduce noi reguli de afaceri și cerințe ale clienților. Depinde de dvs. să definiți ce canale veți integra prin transformarea dvs. digitală și cum le puteți folosi pentru a ieși în evidență față de concurenții dvs.

Acces la talente

Digitalizarea din ce în ce mai multor întreprinderi implică schimbări în forța de muncă. Procesul de transformare digitală înseamnă că va trebui să lucrați alături de companii de dezvoltare software, echipe de outsourcing QA, ingineri de testare software și alți profesioniști IT pentru a vă ajuta să continuați transformarea.

Citește și: Analiza BenefitOnline.ro: ce beneficii extrasalariale și-au ales angajații în 2019 și ce bugete au alocat companiile

Aceasta este, de asemenea, o provocare, deoarece va trebui să concurați pentru același talent cu aproape toate celelalte afaceri. Acest lucru ar trebui să vă facă să luați în considerare diferite opțiuni pentru a accesa acel talent, în special externalizarea sarcinilor și a proiectelor întregi. Serviciile de personal pot, de asemenea, să funcționeze bine, cu condiția să adoptați schimbarea de mentalitate pentru a lucra cu echipe extinse care pot asigura acel talent rar.

  • 7
  •  
  •  
  •  
  •