Cele mai temute cuvinte în Apple-ul condus de Steve Jobs

Steve Jobs

Allison Johnson, care a deținut funcția de Global Marketing VP la Apple din 2005 până în 2011, a mărturisit recent că, în compania Apple, pe vremea când era condusă de Steve Jobs, existau două cuvinte extrem de temute. Un fel de cuvinte urâte, care nu ar fi trebuit rostite!

Citește și iOS 7.1 a fost lansat. Vezi ce aduce nou

Este vorba despre „branding” și „marketing”. „În mintea lui Steve Jobs, oamenii asociau brandurile cu reclama televizată, cu reclamele, în general, și cu lucrurile artificiale. Cel mai important lucru era relația oamenilor cu produsul. Asa că, de fiecare dată când spuneam cuvântul ‘brand’, spuneam un cuvânt urât”, a dezvăluit Johnson.

Citește și 4 ponturi pentru a vorbi mai bine în public

În ceea ce privește marketingul, Johnson a dat o definiție a acestui termen: marketing este atunci când trebuie să vinzi ceva.

Citește și Marile companii din Silicon Valley la ora bilanţului: cine a învins şi cine a pierdut în lupta giganţilor Internetului

„Dacă nu aduci plus valoare, dacă nu educi publicul în legătură cu un produs, dacă nu îl ajuți să folosească acel produs la maximum, atunci doar vinzi. Și nu ar trebui să fii în această postură”, a subliniat cea care avea o linie de telefon directă cu regretatul Steve Jobs.

Sursa: Business Insider

Sursă foto: Spartandaily.com