Cum ne adaptam afacerea la un viitor incert? Un nou webinar din seria RETHINK STRATEGY

Cum ne adaptam afacerea la un viitor incert? Un nou webinar din seria RETHINK STRATEGY

Cum si-au adaptat companiile strategiile pentru a respecta politicile de securitate in vigoare si pentru a facilita accesul de la distanta al angajatilor la retelele corporate?

In lumea post pandemie, cuvantul de ordine va fi eficientizarea operatiunilor.

In perioada restrictiilor impuse de starea de urgenta, multe companii si institutii au incercat sa se adapteze de la o zi la alta la noua realitate. In continuare, intreprinderile mici si mari deopotriva trebuie sa se pregateasca pentru o piata marcata de incertitudine.


Siguranta angajatilor si a infrastructurii, precum si cresterea flexibilitatii aplicatiilor de business ar trebui sa fie prioritare pentru toate companiile, iar liderii acestora au delegat cu prioritate aceasta raspundere catre managerii din departamentele de IT, responsabili cu infrastructura, comunicatiile si securitatea.

Citește și: Sfaturi și măsuri de prevenție pentru antreprenori în situații de criză

“Exista deja un trend inca dinainte de aparitia COVID-19 pe care l-am identificat in comportamentul companiilor in zona de securitate si anume reconsiderarea consolidarii investitiilor in solutii de securitate de la mai multi vendori. Acest lucru s-a amplificat pe varf de criza. Companiile au fost fortate sa faciliteze rapid accesul angajatilor la retele VPN punand tot mai multe resurse la dispozitia acestora”.

“Nu stim cu exactitate ce se va intampla dupa ce vom incepe sa ne intoarcem treptat la birou. O parte din noile conditii se vor mentine si angajatorii vor realiza ca munca la distanta, cel putin in perioada imediat urmatoare, aduce mult mai multe beneficii decat reintoarcerea la birou. Cuvantul de ordine devine flexbilitatea. Companiile trebuie sa regandeasca strategia de business pentru ca evenimente precum cele generate de aceasta pandemie sa aiba un impact cat mai mic asupra business-ului” declara Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro, compania care organizeaza pe 10 iunie 2020, incepand cu orele 14.00 webinarul RETHINK STRATEGY – “Cum ne adapatam afacerea la un viitor incert?”

In cadrul webinarului organizat impreuna cu Orange Business Services Romania, centrat pe modul in care companiile isi pot eficientiza operatiunile asigurand in acelasi timp siguranta angajatilor, a infrastructurii si cresterea flexibilitatii aplicatiilor de business vom discuta despre munca la distanta si pregatirea angajatilor pentru un nou mod de lucru, solutii de securitate pe care companiile le au la dispozitie in acest moment, cat de importante sunt investitiile in aceste servicii in contextul actual.

Citește și: Angajații majorității companiilor vor continua să lucreze de acasă 40% din timp, până la finalul anului

Am invitat in cadrul acestui webinar cei mai buni specialisti din piata pentru a discuta despre riscurile la care se expun companiile in aceasta perioada, care sunt solutiile existente in piata, despre cum puteti realiza un audit de vulnerabilitati si cat de importante sunt investitiile in servicii cloud in aceasta perioada pentru a eficientiza costurile si pentru a ajuta compania sa se adapteze mai repede la noile conditii de piata.

Va invitam sa fiti online, pentru a afla de la specialistii Orange Romania, Blugento si BIT SENTINEL:

  • Cum orientam capitalul investit in IT catre core business?
  • Cum adaptam intreprinderile cu ajutorul tehnologiei pentru a fi flexibile?
  • Cum ne protejam de incidentele informatice neplanificate intr-un mediu de tipul work from home?
  • Care sunt solutiile de securitate si virtualizare potrivite nevoilor fiecarei afaceri?

Participarea este gratuita.

Webinarul este dedicat antreprenorilor si managerilor preocupati de siguranta angajatilor si a infrastructurii, precum si de cresterea flexibilitatii aplicatiilor de business.

Cei interesati se pot inscrise direct pe site-ul evenimentului, unde puteti afla mai multe detalii cu privire la agenda si la subiectele discutate.

In perioada urmatoare vom continua sa ne concentram impreuna cu partenerii nostri pentru a sprijini mediul de afaceri din Romania sa depaseasca cu bine actuala criza generata de virusul COVID-19 si sa reporneasca motoarele.

Promovam informatii concrete, practice si utile, prin organizarea mai multor astfel de “intalniri’ interactive online si speram astfel sa contribuim impreuna, cu un pas poate mic, dar sigur util, la reechilibrarea companiilor si oamenilor din aceste companii.

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •