Târgul imobiliar unde vizitatorii pot vedea cu ochelari VR casele şi apartamentele de vânzare

Târgul imobiliar unde vizitatorii pot vedea cu ochelari VR caselr şi apartamentele de vânzare

Universum Events, specializată în organizarea de evenimente business, intră pe piața Real Estate cu un concept inovativ: Imobiliarium – prima expoziție în care tehnologia va juca un rol decisiv, conectat la standardele moderne. Standurile vor fi dotate cu ochelari VR, iar vizitatorii pot să vadă casele și apartamentele de vânzare.

Programată între 5 și 7 mai, la Băneasa Shopping City din București, Imobiliarium prezintă peste 6.000 de case și apartamente de la aproximativ 60 de importanți dezvoltatori imobiliari. Accesul vizitatorilor va fi gratuit, pe baza unui proces facil de înregistrare online pe www.imobiliarium.ro

„Prezența ochelarilor VR la standurile expozanților este elementul inovativ, acel WoW Factor cu care Universum Events și-a obișnuit publicul. Posibilitatea de a experimenta spațiul virtual al viitoarei case este imensă. Ochelarii VR nu înlocuiesc omul de vânzări, clientul are nevoie de explicații privind detaliile locuinței, însă cu ajutorul lor poate să vadă ceea ce i se prezintă. Practic ușurăm decizia de cumpărare a vizitatorului prezentându-i chiar si 10 ansambluri rezidențiale prin ochelarii VR, apoi urmând să decidă pe care îl va şi vizita”, a declarat Mihai Cima, managing partner Universum Events.

Citeşte şi Cele opt tehnologii despre care orice antreprenor ar trebui să știe

După succesul unor evenimente de mare impact, precum Internet & Mobile World și Bucharest Technology Week, echipa Universum Events se lansează într-un nou concept pe care-l propun rezidenților din Capitală în căutare de propriul cămin.

„Și în cazul Imobiliarium, folosim același tip de înregistrare online, My Connector, testat cu succes în peste alte 100 de evenimente. Vizitatorii se înscriu pe site, unde precizează zona de interes și tipul de locuință pe care il caută, iar la intrare primesc o brățară personalizată. Când ajung la standul cu oferta care-i interesează, brățara este scanată și rămâne în contact cu expozantul și după încheierea evenimentului. Astfel, facilităm legătura dintre cerere si oferta, expozanții vor avea lead-uri clare iar vizitatorul va putea evita reluarea aceluiaşi discurs, la fiecare stand”, a adăugat Adrian Stănescu, project manager Imobiliarium.

Imobiliarium țintește să atragă peste 10.000 de vizitatori, cărora le oferă cel puțin 6.000 de locuințe de la peste 60 de la companii de Real Estate din Capitală. Acestora li se adaugă și agenții imobiliare, dar și reprezentanți ai asociațiilor de profil, autorități și jurnaliști.

Pentru cei care-și caută casă, un drum la Băneasa Shopping City, în 5-7 mai, la Imobiliarium, are toate premisele să fie punctul terminus al căutării locuinței mult visate.