Trenduri în marketing care contează în 2020

Trenduri in marketing care conteaza in 2020

Marketingul în 2020 va fi provocator și interesant. Tendințele de marketing de mâine vor fi modelate de mileniali și de salturi uriașe în tehnologie. Întreprinderile trebuie să-și aplece urechea la cele mai noi tendințe și să le utilizeze rapid. Prin faptul că adoptați evoluțiile majore care afectează marketingul, puteți crește afacerea.

Iată câteva dintre tendințele cheie care ar putea apărea în 2020:

AR și VR în marketing

Tehnologia realității augmentate (AR) și a realității virtuale (VR) sunt acum obișnuite în interacțiunile business-utilizator. Aceste tehnologii oferă utilizatorilor experiențe imersive și permit oamenilor să interacționeze cu produsele dvs. Adăugarea tehnologiei AR și VR poate crea, de asemenea, conștientizare asupra mărcii pentru afacerea dvs.

Prin adăugarea de conținut AR și VR, puteți stimula implicările care duc la conversii mai mari. Există mai multe cazuri utile de utilizare care ilustrează modul în care realitatea virtuală și augmentată pot ajuta afacerea dvs.

Citește și: Moduri prin care echipa ta de marketing poate fi mai eficientă decât o agenție

Astăzi, instrumente precum Google Lens și Apple ARKit permit oamenilor să își îndrepte camera spre o imagine și să obțină date. Algoritmii de recunoaștere a imaginii pot identifica o imagine, descărca informații și afișa pe ecranul utilizatorului.

Realitatea mărită din industria frumuseții permite oamenilor să încerce machiajul pentru a vedea cum arată. Branduri precum Estée Lauder, Lancôme și Sephora au creat instrumente AR care permit oamenilor să încerce rujuri și lacuri de unghii. În acest fel, utilizatorii pot fi mai încrezători în ceea ce privește achiziționarea unui produs.

Ikea a lansat aplicația Ikea Place cu ajutorul tehnologiei AR, care permite utilizatorilor să pună practic mobilierul în casele lor. Nu numai că îi ajută pe utilizatori să se simtă mai confortabili cumpărând mobilă online, dar este și o experiență distractivă.

Realitatea virtuală este utilizată pentru a crea o experiență imersivă pentru clienți. A intrat deja în industria imobiliară; cumpărătorii pot vizita o casă fără a fi la locul fizic. Este folosit și în industria auto. De exemplu, Volvo a folosit tehnologia VR care le-a permis utilizatorilor să-și testeze SUV-ul XC90.

Astfel de exemple evidențiază modul în care adoptarea de AR și VR poate stimula rata de conversie a angajamentului și de a conduce. Aceste tehnologii facilitează interactivitatea cu mărcile și îi ajută pe utilizatori să obțină detalii detaliate despre produse. Cumpărătorii se simt mai confortabil să facă achiziții online, deoarece îndoielile și incertitudinea lor sunt eliminate.

Există multe moduri în care puteți utiliza tehnologia AR și VR pentru a spune publicului dvs. povești mai bogate. Este esențial să aflați mai devreme despre aceste tehnologii și să le încorporați în afacerea dvs. Acestea devin mai accesibile și pot juca un rol semnificativ în procesul de dezvoltare a afacerii dvs, scrie business.com.

AI și marketing digital

Inteligența artificială vă poate dezvolta strategiile de marketing pentru a crea experiențe impresionante pentru clienți. AI susține decizii bazate pe date și îmbunătățește comunicarea de afaceri. În 2020, AI va continua să prezinte în mod semnificativ strategiile de marketing. Iată câteva moduri în care AI va sprijini strategiile de marketing ale afacerii dvs.

Citește și: Workshop-ul care te învață marketing. Academia de Marketing Digital Make It Academy

Funcționalitate de căutare

Pentru întreprinderile de comerț electronic, AI poate transforma modul în care oamenii interacționează cu produsele. De exemplu, un client ar putea folosi o soluție de recunoaștere a imaginii pentru a face o poză cu o ținută. Instrumentele AI pot prelua imagini similare sau conexe și le pot afișa. Acest lucru permite utilizatorilor să obțină idei despre styling și accesorizare, ceea ce poate duce la mai multe vânzări.

Viziunile computerizate cu AI pot, de asemenea, să susțină acțiuni de căutare. Utilizatorii pot găsi un produs pe care îl doresc prin încărcarea unei imagini, iar instrumentul AI poate găsi și afișa produsul în catalogul unei mărci.

Analiza sentimentelor

Inteligența artificială poate fi folosită în analiza sentimentelor și ascultarea socială. Analiza sentimentelor încearcă să înțeleagă sentimentele care stau la baza unui text. Vă ajută să înțelegeți ce spune publicul despre brandul dvs.

Puteți utiliza analiza sentimentelor pentru a înțelege dacă oamenii au o opinie pozitivă, neutră sau negativă despre marca dvs. Poate monitoriza mențiunile sociale și opiniile împărtășite pe bloguri și pe social media.

Aceste caracteristici sunt valoroase, deoarece veți descoperi conținut negativ mai devreme, astfel încât să puteți gestiona imaginea mărcii dvs. De asemenea, vă poate ajuta la evaluarea asistenței dvs. pentru a vă ajuta să înțelegeți cum se simt clienții.

Personalizare mai mare

Citește și: Marketingul prin e-mail. Practici și tehnici pentru o campanie de succes

Puteți îmbunătăți rata de implicare a mărcii dvs. utilizând AI pentru a crea experiențe personalizate. Multe publicații folosesc AI pentru a livra conținut personalizat bazat pe istoricul căutării, locația și interesele unei persoane. AI vă poate ajuta să creați recomandări personalizate de produse și sugestii de conținut.

Puteți utiliza, de asemenea, AI pentru a automatiza publicitatea. Vă poate ajuta să segmentați listele dvs. de e-mail.

Marketingul pe social media

Majoritatea firmelor știu deja că platformele de social media joacă un rol important în marketingul online. Conținutul este inima care bate în piața de social media și este ceea ce determină implicarea, traficul și conversiile. Când vine vorba de conținut, există câteva reguli de aur care vă ajută să vă conectați cu publicul.

  • Creați conținut informativ de înaltă calitate
  • Declanșați reacții emoționale prin cuvinte puternice
  • Folosiți un ton conversațional
  • Concentrați-vă pe relații, nu pe tranzacții