Reţelele de socializare sunt foarte eficiente pentru B2C

Tudor Maxim

Activez atât în publicitate, cât și în turism. Social media funcționează cel mai bine în domeniul B2C, acolo unde un brand, un business poate comunica direct şi într-o manieră mult mai personală cu un client sau viitor client.

Citește și Fereastra către lume numită social media (III)

Compania mea – Elevate – are cont pe Facebook, în primul rând, dar am testat şi Instagram, Twitter, Four ­Square. Am avut şi blog de companie, dar, odată cu dezvoltarea mai activă de acum câţiva ani a Facebook, ne-am îndreptat atenţia spre această reţea, acolo unde îşi petrec cel mai mult timp consumatorii de informaţie.

Dintre funcţiunile companiei, cel mai mult (şi mai eficient) folosesc social media managementul, marketingul, dar şi resursele umane.

Citește și Fereastra către lume numită social media (IV)

Strategia noastră de investiţii în platformele de socializare variază în funcţie de obiectivele campaniei. În campaniile de imagine, promoţionale sau de vânzări, ponderăm în funcţie de ceea ce ne dorim să obţinem.

La nivel personal, am cont pe LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter şi pe alte câteva reţele de nişă. Ţin, de asemenea, din 2006, un blog personal – www.tudormaxim.ro.