Șapte aplicații mobile pentru antreprenori

99% dintre angajații BCR sunt utilizatori activi ai serviciilor digitale ale băncii

Viața unui antreprenor este mereu în mișcare și deloc ușoară. Din fericire aplicațiile au evoluat foarte mult și acum este foarte simplu să fii mereu online și la curent cu ceea ce se întâmplă, iar cu ajutorul acestor instrumente digitale poți să controlezi progresul pe numeroase arii.

Project Management – Wrike (iOs/Android)

Wrike este o applicație de project management care permite colaborarea în timp real cu echipa ta și îți oferă informații detaliate despre toate activitățile în așteptare. Poți de asemenea să aloci activități unui membru al echipei sau altuia, să setezi deadline-uri și să configurezi un proiect astfel încât să primești notificări și să nu pierzi nimic important.

Dashboard (iOS/Android)

Această aplicație te ajută să organizezi ușor informația stufoasă și importantă din Google Analytics pe telefonul tău. Tot ce trebuie să faci este să setezi KPI pe factorii care te interesează.

Xero (iOS/Android)

Aceasta este o aplicația cloud pentru management financiar/contabil în care poți adăuga toate conturile tale pentru monitorizare și poți trimite facturi din mers și multe altele. Aplicația poate fi integrată și cu multe alte software-uri ce administrează alte funcții de baza în afacerea ta – eCommerce, administrarea stocurilor și altele.

Hootsuite (iOS/Android)

Hootsuite te ajută să integrezi toate conturile tale de social media pe o singură platformă, astfel încât să poți interacționa cu oamenii printr-un panel conectat online și poți aloca o întrebare sau nelămurire primită către un membru al echipei tale. Aceasta va monitoriza și activitățile sociale relevante astfel încât tu să îți poți organiza conținutul într-o modalitate ce va capta audiența.

ProsperWorks (iOS/Android)

Aceasta este practic un CRM, special creat pentru Google Apps , prin care poți monitoriza progresul pe vânzări, să faci update-uri și să setezi diverse memento-uri pentru echipă. Aplicația trece în jurnal și apelurile clienților și email-urile astfel încât ești mereu la curent.

Informația este sincronizată cu restul platformelor astfel încât poți accesa mereu istoricul unui client – oferta, istoricul interacțiunilor și statusul.

Zoom.us (iOS/Android)

Cu Zoom poți ține conferințe video pe orice aparat, oriunde în lume, pentru a ține prezentări sau a distribui informație. Și asta se poate chiar dacă cel pe care îl apelezi nu are aplicația, putând folosi în schimb alte platforme cum ar fi Skype.

Slack (iOS/Android)

Aceasta este o platformă de mesaje ce îți permite să ții legătura cu echipa ta, și spre deosebire de alte aplicații de acest fel îți oferă posibilitatea să partajezi documente într-un mod ușor sau să creezi articole, fiind mai versatil decât email-ul.