7 lucruri pe care angajații tăi și-ar dori să le schimbi

Evaluarea angajaților: detestată, dar utilă

Schimbarea nu trebuie să fie generată doar de rezultate financiare, previziuni sau deciziile board-ului. Desigur, tu ca manager decizi când și de ce ai nevoie de o schimbare, dar dacă o faci, ia în calcul opiniile tuturor celor implicați. De exemplu, dacă una dintre ariile care necesită îmbunătățire este comunicarea internă și simti nevoia unei renovări asumate, începe prin a vorbi cu angajații tăi. 

Iată cum poți începe:

1 . Ședințele cu întreaga companie. Multe dintre ele sunt pur și simplu plictisitoare, cu prea mult conținut, vorbitori neantrenanti și puțină interacțiune. Plus, sunt aceleași de fiecare dată. Nu există nicio regulă care să spună că ele nu pot fi organizate diferit. Încearcă o nouă tehnică de organizare și vezi ce feedback primești. Dacă nu este potrivită, poți încerca ceva diferit data următoare.

2. Vizibilitatea liderilor. Poate imaginea lor este construită doar prin prezența la întâlnirile generale, video-uri sau articole. Ei pot părea distanți și greu de abordat prin astfel de comunicare. Caută autenticitatea prin organizarea unor întâlniri în grupuri mici, participarea în discuțiile din canalele interne de comunicare sau micro-bloguri.

3. Rolul decizional al liderilor în structura de comunicare. Executivii seniori nu au multe în comun cu restul angajaților – sunt cumva distanți de acțiunile micro ce se petrec în companie. Comunicarea ar trebui construită astfel încât să prevadă nevoile angajaților. Se pot învăța o mulțime de lucruri despre preferințele colegilor și acestea se pot folosi în eficientizarea comunicării interne, a managementului și cea orientată spre client.

4. Newsletter intern. Să fim sinceri: citim aceste mesaje? Pentru a crea conținut care să conteze pentru angajați, răspunde la întrebările lor esențiale: Ce înseamnă pentru mine? Ce trebuie să fac diferit?

5. E-mailurile. Este cunoscută relația de ură-iubire între angajați și e-mailuri. Se apreciază ușuritatea de a comunica, însă urăsc volumul lor. Așa că, întreabă-te cum poți face că mesajele să devină mult mai utile. (Un sfat: reducerea lungimii unui e-mail cu până la 50%)

6. Scrierea de conținut util. Angajații nu au timp să citească. Au trebuit să devină buni în a alege conținutul de interes. Sunt atrași de vizualuri, cuvinte cheie, îndemnuri simple la acțiune, idei principale. Așadar, oprește comunicarea prin texte lungi, interne. Prin a face conținutul scanabil și scurt, se va trimite mesajul mai departe foarte ușor.

7. Lipsa participării. Există o frică în a lăsa angajații să participe în diverse acțiuni de comunicare pentru că nu s-ar descurca. Sunt profesioniști, cu un job interesant și au multe de comunicat la rândul lor. Implică-i în crearea de video-uri, știri, articole, intervenții la ședințele generale.

  Orice strategie de comunicare internă trebuie să aibă la bază cunoașterea și rezolvarea nevoilor angajaților.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •