Cele mai frecvente 3 greșeli pe care le fac creatorii de cursuri online

Cele mai frecvente 3 greseli pe care le fac creatorii de cursuri online

Adăugarea unui curs online la suita de produse și obținerea unui flux de venituri pasive pe pilot automat sună uimitor, nu? Și nu sună doar uimitor, poate fi adevărat dacă depuneți eforturi și faceți pașii corecți la momentul potrivit pentru a crea un produs digital care vinde și este scalabil.

Dar mulți creatori de cursuri sunt vinovați de una sau mai multe greșeli, ceea ce le deraiază progresul înainte chiar să construiască cursul online.

Greșeala nr. 1: Nu se creează o bază adecvată

Construirea unui curs online nu este diferită de construirea unei case. Când construiți o casă, vă asigurați că fundația acesteia va rezista furtunilor. De asemenea, nu începeți să construiți acoperișul înainte de a afla că cimentul care constituie fundația dvs. s-a uscat corect, scrie entrepreneur.com.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Așadar, înainte de a începe să înregistrați conținutul cursului, trebuie să vă validați ideea de curs și să identificați studenții visați. De asemenea, trebuie să creați un nume și o propunere de piață pentru produsul dvs. care să exprime rezultatele cursului dvs. de preferință într-un singur cuvânt sau maxim într-o singură propoziție.

Acordarea atenției construirii unei fundații solide la început vă va duce pe calea cea bună pentru a putea construi mai târziu.

Greșeala nr. 2: Nu terminați niciodată cursul

Vorbesc în fiecare zi cu zeci de oameni care au încercat să creeze un curs online și au renunțat la jumătatea procesului, deoarece nu știau ce fac și nu știau ce pași urmează să facă. Cunoștințe valoroase au fost uitate temporar pe o unitate Google, care apoi se dovedește a fi un loc de parcare permanent.

Este ușor să vă distrageți atenția și să vă descurajați atunci când începeți singuri o călătorie nouă și pe care nu ați parcurs-o până acum. Mulți creatori de cursuri cred că o pot face singuri și este ușor să „înregistrezi doar câteva videoclipuri” și „să înfigi conținutul într-o platformă online” … dar chiar nu este.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

Crearea unui curs online este un proiect și nu se întâmplă peste noapte. A face față dificultăților și obstacolelor este normal și vi se va întâmpla indiferent de ceea ce faceți. Nu este diferit cu cursurile online. Trebuie să acordați prioritate și să vă concentrați pe finalizarea acestuia.

Greșeala nr. 3: Nu știți cum să comercializați și să vindeți cursul online

La început, cursul este nou pentru creatorii înșiși, așa că le este greu să îl comercializeze corect. Mulți creatori de cursuri cred că pot pur și simplu să difuzeze reclame Facebook pe pagina lor de vânzări și să vadă cum merge, doar pentru a ajunge să cheltuie mulți bani. Dacă abia începeți în domeniul dvs. și cursul dvs. este nou pe piață, începeți întotdeauna cu marketingul organic.

Este nevoie de timp pentru a vă perfecționa mesajul de marketing, pentru a afla despre obiectivele clienților dvs. și pentru a scrie un copy uimitor. Dacă scrieți o copie proastă pe Facebook sau într-un e-mail, așa să fie. Ați pierdut ceva timp, dar puteți să vă întoarceți și să modificați copia. Dar dacă scrieți aceeași copie proastă și plasați reclame pe ea, Facebook devine o gaură neagră pentru banii câștigați din greu.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Pentru a avea succes cu cursul dvs. online este nevoie să vă construiți o bază solidă, să creați conținutul uimitor pe care îl solicită publicul dvs. și să aflați cum să îl comercializați corect, pe termen scurt și pe termen lung. Odată ce veți face aceste lucruri, veți culege recompensele muncii dvs.

Sursa foto: Unsplash

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •