Cum arătăm apreciere angajaților în circumstanțe extreme

Cum aratam apreciere angajatilor in circumstante extreme

Indiferent dacă oferiți o zi specială de odihnă pentru a vă ajuta echipa să se relaxeze sau pentru a le arată ca vă pasă de ei, există multe modalități prin care puteți arăta lucrătorilor dvs. cât de mult apreciați dedicația lor pentru afacerea dvs.

Pentru a evidenția unele moduri prin care puteți stimula moralul angajaților în circumstanțe extreme – pandemie, dezastre naturale sau alte calamități – am discutat cu angajatorii, proprietarii de afaceri și alți profesioniști pentru a vedea cum și-au prezentat recunoașterea față de angajații lor.

1. Ajungeți la fiecare angajat și mulțumiți-le

Deoarece camerele web și camerele de întâlnire Zoom au luat locul întâlnirilor față în față, este ușor ca interacțiunile cu angajații să se simtă impersonale. Aproape fiecare angajator cu care am vorbit a spus că au depus un efort pentru a programa întâlniri virtuale individuale, cu intenția expresă de a garanta fericirea angajaților, satisfacția locului de muncă și a ridica moralul, asigurându-se, de asemenea, că lucrătorii se vor simți auziți.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Pentru CEO-ul MyCorporation, Deborah Sweeney, conceptul de a trece brusc la munca remote nu este nou. Biroul companiei sale din Calabasas, California, a trebuit să fie evacuat în timpul incendiului Woolsey în 2018. Nu este sigur că va exista un birou la care să revină, întreaga companie a intrat în acțiune, adoptând măsuri depline la distanță pentru a menține afacerea pe linia de plutire.

Deși compania s-a întors în cele din urmă la birou, care a fost neatins în incendiu, Sweeney a spus că fiecare angajat a înțeles imediat rolul său, scrie business.com.

„Ajungeți și conectați-vă cu fiecare membru al personalului în mod regulat pentru a vedea cum se descurcă”, a spus ea. „Cel mai simplu mod de a-ți arăta aprecierea pentru echipa ta este prin mesajele trimise”.

O astfel de acțiune nu ar trebui să fie o singură dată. Mai degrabă, este o modalitate continuă de a îmbunătăți continuu moralul angajaților.

Verificările cu membrii echipei individuale ar trebui să depășească, de asemenea, responsabilitățile de muncă.

„S-ar putea să sune clișeu, dar micile amabilități, cum ar fi să întreb cum merge treaba și cum se descurcă pe timpul pandemiei, le arată angajaților că îmi pasă de bunăstarea lor”, a spus Lisa Chu, proprietarul Black N Bianco.

„În timpul acestei pandemii, am petrecut mult timp vorbind cu angajații mei la nivel personal. Am vrut să știe că locurile lor de muncă sunt sigure … Angajații mei sunt coloana vertebrală a afacerii mele și fără contribuția lor nu ar avea succes. A arăta că sunt cu adevărat interesată este minimul pe care îl pot face în aceste vremuri tulburătoare. „

2. Oferă flexibilitate cu programarea angajaților și timp liber

Chiar și în cele mai bune perioade, oamenii au nevoie de o pauză din când în când. Datorită pandemiei, este posibil ca personalul să-și împărtășească spațiul de lucru cu cei dragi, indiferent dacă este vorba de un partener sau copii care fac școală online. Acest lucru este greu de gestionat și poate afecta negativ angajații.

O idee pe care o puteți folosi pentru a arăta aprecierea către angajați este de a le oferi o anumită flexibilitate cu programul lor atunci când este necesar. Acordându-le timp să se îndepărteze de la locul de muncă pentru a se ocupa de problemele lor, ar putea conta enorm pentru a-i ajuta pe aceștia să facă față crizei.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

„Un mod în care îmi arăt aprecierea în aceste perioade extreme este să fiu acolo pentru angajații mei și de a fi înțelegător”, a spus Ethan Taub, CEO și fondator al Loanry. „Le voi oferi timp liber dacă au nevoie sau mă asigur că pot reprograma o întâlnire a echipei dacă apare ceva.”

Acordarea unui timp liber arată de asemenea grija față de bunăstarea angajaților. Ryan Roller, fondatorul Bead the Change, a declarat că a oferit o zi liberă din când în când la compania sa pentru a ajuta echipa sa „să se simtă apreciată”.

„Spuneți-le angajaților dvs. că munca lor grea nu a trecut neobservată în aceste circumstanțe mai puțin decât ideale și că merită o pauză pentru tot ce au făcut”, a spus el. „Într-o perioadă în care lucrurile pot fi incredibil de stresante pentru angajații tăi, o zi liberă le poate oferi spațiul de care au nevoie pentru a se aduna și pentru a găsi pace în tot acest haos.”

„Dacă cineva are nevoie de o pauză scurtă de la muncă sau de o asistență pentru un proiect, sau chiar de un sprijin pentru îmbunătățirea sănătății sale mintale, oferă-le asta”, a spus Chane Steiner, CEO Crediful. „Gândiți-vă astfel: marile companii și echipe trec prin perioade extreme și incerte, mai puternice și mai unificate, nu sunt fracturate și disjuncte. Adaptarea nevoilor lucrătorilor dvs. în aceste perioade este importantă pentru a vă menține echipa fericită, cooperantă și productivă.”

3. Încurajați camaraderia și amintiți-vă să vă distrați

Dacă echipa dvs. folosește deja servicii de conferință video pentru întâlniri, nu există niciun motiv să nu folosiți aceeași tehnologie pentru întâlnirile sociale de birou. Este important să încercați să păstrați relațiile interpersonale pentru cultura companiei dvs. dacă doriți să mențineți implicarea angajaților.

De exemplu, este posibil să nu aveți posibilitatea să luați un prânz pregătit împreună, dar puteți organiza o reuniune zilnică de prânz pe internet. Poate că puteți găzdui un eveniment de apreciere a angajaților, cum ar fi trivia, să jucați un joc Jackbox împreună pe internet sau să deschideți o cameră specială în Slack pentru a partaja cele mai bune memorii pe care le poate găsi personalul dvs. pe rețelele de socializare. De asemenea, puteți lua în considerare programarea unei întâlniri online pentru a sta de vorbă la un pahar la sfârșitul fiecărei săptămâni.

Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?

„Timpul pe care îl luați pentru a vă reuni și a discuta despre orice lucru care nu are legătură cu munca poate ajuta echipa dvs. să se simtă conectată în ciuda distanței”, a declarat Margie Silha, director principal al managementului Motorola.

Sursa foto: Unsplash

  • 22
  •  
  •  
  •  
  •