Ai un canal de Youtube? Cauţi modalităţi pentru a-ţi determina vizitatorii să vizioneze mai mult timp videoclipurile postate de tine?
Modul în care configurezi videoclipurile YouTube va creşte numărul de afişări ale canalului tău, va genera şi va oferi, de asemenea, sesiuni de vizionare mai lungi.
Citeşte şi Cinci canale YouTube pentru antreprenori
Ananda PR prezintă patru moduri de a creşte timpul de vizionare YouTube.
#1 Foloseşte playlisturi, bannere şi ecrane de final pentru a programa comportamentul spectatorilor. Acestea pot sa ajute la influenţarea videoclipurilor similare sugerate de YouTube pentru spectatori. Poţi folosi bannerele de final în diferite modalităţi, însă cea mai buna tactică pentru păstrarea spectatorilor este de a le folosi pentru a le lega de alte tipuri de conţinut de pe canalul tău de YouTube, de care probabil că spectatorii ar putea fi interesaţi.
#2 Optează pentru o miniatură care sa atragă atenţia, titluri şi descrieri corecte. Nu include conţinut înşelător sau aparent senzaţional. Reţine că de multe ori spectatorii iau decizii dintr-o privire, aşa că acordă timp pentru a le da un motiv să vizioneze videoclipul tău, în locul altor videoclipuri.
#3 Distribuie videoclipurile pe platforme sociale conectate, astfel încât să te adresezi unui public din afara site-ului, care poate apoi să vizioneze în continuare videoclipuri de la linkurile din cardurile de final şi ad-notes, playlisturi sau sugestii algoritmice.
#4 Crează conţinut bazat pe cuvinte cheie optimizate pe YouTube. O modalitate de a identifica cuvinte cheie este de a utiliza sugestiile oferite de YouTube. În caseta de căutare YouTube, introduceţi un cuvânt de care ştiţi că este interesat publicul şi notaţi sugestiile pe care YouTube vi le dă la căutări. Acestea nu sunt doar sugestii aleatorii, ci sunt bazate pe ceea ce utilizatorii doresc să vadă.