Edenred România obține prima certificare ISO 10002:2018 din România, în urma auditului Bureau Veritas [A]

Edenred Romania a obtinut prima certificare de calitate din Romania in Customer Satisfaction

Edenred România, cea mai mare companie emitentă de carduri și tichete de beneficii pentru salariați, a obținut prima certificare de calitate din România în Customer Satisfaction și servicii pentru clienți, conform standardului internațional ISO 10002:2018, din partea companiei de audit și certificare Bureau Veritas.

ISO 10002:2018 „Customer Satisfaction” este un standard internațional care certifică modul în care companiile își gândesc, organizează și conduc afacerile pentru a crește satisfacția clienților cu privire la produsele și serviciile furnizate. Companiile certificate sunt cele care demonstrează că își centrează activitatea în jurul obiectivului de a genera valoare pentru clienți, considerând satisfacția clienților un pilon principal în tot ce înseamnă planificare, design, management, operațiuni și inovație  în cadrul organizației. Pentru a obține certificarea ISO 10002:2018, companiile trebuie să propună soluții inovatoare și complete pentru tratarea fiecărei solicitări din partea clienților, utilizatorilor și a partenerilor de afaceri.

Edenred România deservește peste 35.000 de companii-client, peste 1.500.000 de utilizatori și 65.000 de comercianti parteneri, pentru un portofoliu de produse și servicii complexe: carduri si tichete de masă, cadou, tichete de creșă, carduri și tichete de vacanță, tichete sociale, precum și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri. “Este un ecosistem complex, iar satisfacția clientilor și calitatea serviciilor sunt unul dintre ingredientele-cheie”, spune Bianca Schmidt, Product & Marketing Director Edenred România.

Pentru a obține certificarea ISO 10002:2018, companiile trebuie să implementeze și să demonstreze că aplică în mod concret, în permanență, sisteme și proceduri de lucru prin care asigură satisfacția clienților: de la modul în care își încurajează clienții să își comunice eventualele nemulțumiri sau reclamații, până la modul în care aceste nemulțumiri sunt rezolvate corect, rapid, eficient și politicos, acoperind inclusiv proceduri prin care feedback-ul clienților este integrat într-un sistem de îmbunătățire ulterioară a produselor și serviciilor respective sau de inovare și lansare de noi produse.