Best practices, tendințe și previziuni @HR Vibes, Timișoara

Best practices tendinte si previziuni HR Vibes Timisoara

HR Vibes este o conferință dedicată industriei de HR, organziată de BusinessMark pe 28 martie. În cadrul acesteia se va vorbi despre ce se întâmplă acum, aici în câmpul muncii, despre tendințe și previziuni, și nu în ultimul rând, despre bune practici aplicate și aliniate cu noile cerințe din piață.

Asistăm la schimbări, procese de tranziție și cel mai important, observăm că rolul departamentelor de HR capătă noi valențe – strategice. Departamentele de HR sunt văzute acum ca un partener de business cu focus asupra oamenilor din interiorul organizațiilor.

Cum îmbunătățim Experiența Angajaților pentru a ne asigura că aceștia dau randamentul optim? Cum creăm un brand demn de mândria angajaților, pentru a spori retenția acestora? Cum ne adaptăm cu adevărat noilor tehnologii și cum le folosim în îmbunătățirea proceselor curente?

Sunt întrebări care se vor discuta la HR Vibes alături de  specialiștii din domeniul resurselor umane:

  • Tim Ackermann, Global Head Talent Acquisition & Experience, Lidl Germany
  • Anca Păun, Talent Acquisition & Employer Branding Manager Europa, British American Tobacco 
  • Diana Năstase, HR Director, Flex
  • Mihaela Crețu, HR Manager, Kimball Electronics România
  • Ana Maria Butelanc – Talent Acquisition Manager, Kfc, Pizza Hut, Taco Bell Romania (Sphera Franchise Group)
  • Vasilica Zuld – HR Director, Softvision
  • Cristian Dumitrache – Foundation Teacher, Al Ferasa International
  • Stelian Bogza – Co-Founder, Benefitonline
  • Aurelian Chitez, Sales Director, Romanian Software
  • Gabriel Racz, HR & Controlling Manager, Mewi
  • Iulia Fuiorea, Global HR Manager, Everseen Limited
  • Andrei Crețu – Co-fondator, 7card

Mai multe detalii despre principalele teme de discuție, conferința HR Vibes Timișoara și modalitatea de înscriere puteți afla .

Foto: Pixabay

Citește și Siguranța locului de muncă trece în prim-plan. Companiile își reorientează prioritățile

  •  
  •  
  •  
  •  
  •