Instagram există de suficient de mult timp, încât majoritatea companiilor să fi aflat cum să posteze imagini și videoclipuri relevante pe paginile lor. Cu toate acestea, Instagram Stories poate fi încă nou pentru mulți utilizatori și vă puteți întreba cum să faceți ca acest instrument să funcționeze într-un context de afaceri. Iată pașii pentru crearea unei povești pe Instagram, precum și idei și exemple de povești de succes de la companii reale.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
Ce este o poveste Instagram?
O poveste Instagram permite utilizatorilor să partajeze videoclipuri scurte, temporare și fotografii care dispar după 24 de ore pe aplicația Instagram. Povestea este separată de feed-ul obișnuit și este adesea utilizată într-un sens de „în timp real” pentru a documenta lucrurile și pentru a partaja fotografii și videoclipuri pe care utilizatorul nu le dorește permanent în feed-ul lor. Poveștile sunt, de asemenea, concepute pentru a fi mai atractive decât conținutul din feed, cu instrumente care vă permit să adăugați GIF-uri, fonturi distractive, stickere și filtre.
Ca atare, Instagram Stories pot fi uriași factori de implicare, permițând spațiului creatorilor de conținut să facă povești scurte și informale, iar adepților să răspundă cu ușurință și să se conecteze cu creatorul de conținut. De la lansarea poveștilor în 2016, Instagram Direct a devenit una dintre cele mai populare aplicații de mesagerie din lume, scrie business.com.
Cum să creați o poveste Instagram
Crearea propriei dvs. povești Instagram durează doar câțiva pași, dar rețineți că va fi nevoie de timp și cunoștințe pentru a crea povești precum cele împărtășite de influenceri mari sau mărci importante. Cel mai bun mod de a ajunge la acest nivel este să observați și să exersați. Explorați hashtag-urile relevante pentru industria dvs. și poate chiar urmăriți unii influenceri majori, pentru a obține idei și a încerca sfaturile lor.
Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat
Cinci pași pentru a crea o poveste Instagram:
1. Deschideți Instagram și atingeți pictograma camerei din colțul din stânga sus.
S-ar putea să existe un semn plus albastru lângă pictograma profilului dvs. pe care scrie „Povestea ta”. Dacă faceți clic pe acesta, acesta vă va duce direct la instrumentul de creare a poveștii. Dacă nu există nici un semn plus, țineți apăsată pictograma profilului și faceți clic pe „Adăugați la povestea dvs.”.
2. Partajați o fotografie sau un videoclip existent din galeria de imagini de pe telefon.
Puteți face acest lucru glisând în sus sau făcând clic pe pătratul din colțul din stânga jos al ecranului pentru a accesa rola camerei.
3. Sau, utilizați obiectivul camerei pentru a face o fotografie sau un videoclip.
Aici puteți alege să faceți o fotografie tradițională, un bumerang, o rolă sau o poveste live. De asemenea, puteți aplica un filtru dacă aveți filtre salvate; acestea se vor afișa sub formă de cercuri în partea de jos a ecranului. Iată câteva dintre opțiuni:
Selectarea opțiunii Live vă va permite să începeți să filmați și să transmiteți în direct către urmăritorii dvs., care vor primi o notificare că ați început o transmisie live și că pot alege să se alăture. Când ați terminat transmisia live, puteți alege să o lăsați să dispară, să o salvați în camera dvs. foto sau ca punct culminant al Poveștii Instagram sau să o adăugați la Povestea dvs. pentru a fi vizualizată timp de 24 de ore.
Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management
Opțiunea Normal vă permite să faceți o fotografie sau un videoclip obișnuit ținând apăsat butonul de captare. Videoclipurile pot avea o lungime de până la 15 secunde.
Bumerang. Un bumerang este un videoclip în buclă, de trei secunde.
Opțiunea Aspect vă permite să faceți patru fotografii sau videoclipuri simultan și să le expuneți împreună într-o singură poveste.
Distribuiți știri interesante din industria dvs.
Distribuirea de știri relevante din sau despre industria dvs. vă poate stabili afacerea ca o voce credibilă și informată și vă poate ajuta să vă educați adepții despre ceea ce faceți într-un context mai larg. Folosiți Stories pentru a distila știri mai mari în bucăți de dimensiuni, care vă vor ajuta să vă păstrați adepții informați și implicați. De asemenea, puteți crește gradul de implicare prin includerea de casete de întrebări sau stickere pentru sondaje pentru a vă încuraja adepții să răspundă la conținut.
Sursa foto: Unsplash