Cum să îți îmbunătățești afacerea de comerț electronic prin Instagram live

Instagram lansează o revistă online pentru a ajuta studenții stresați de examene

Dacă ai o afacere de comerț eletronic, știi deja că Instagram este cea mai potrivită platfomă socială unde să îți promovezi produsele.

Instagram îți permite să prezinți cumpărătorilor produsele tale și noua funcție a platformei, Checkout, a fost făcută pentru a ajuta companiile de comerț electronic să își mărească conversiile direct din aplicație. Cu Instagram, poți face ca produsele tale să fie văzute de foarte mulți oameni.

E posibil ca deja să postezi imagini cu produsele tale pe Instagram, însă ai încercat Instagram Live? Este o caracteristică a Instagram Stories, care permite brandurilor să interacționeze cu clienții lor în timp real. Potrivit Hootsuite, 500 de milioane de oameni folosesc în fiecare zi ingormații despre Instagram. În plus, o treime din cele mai vizionate story-uri sunt ale companiilor.

Vrei ca mai mulți utilizatori să îți vadă produsele? Iată cum poți stimula vânzările cu Instagram Live:

Trebui să devii personal

Unul dintre motivele pentru care clienții vor da click pe live-ul de pe Instagram este să îți cunaoscă brandul mai bine. Ultimul lucru pe care vrei să îl faci este să creezi un videoclip fără viață, care să vândă și atât. Consumatorii vor să se simtă legați de un brand.Trebuie să spui o poveste și să fii personal. Oferă o mică perspectivă a ceea ce sunteți. Fă povestea interesantă și crează o legătură cu clienții tău.

Implică-te

Chiar dacă simți că vorbești singur în fața unui ecran, nu uita că vorbești de fapt cu clienții și cu potențialii clienți. Fă astfel încât să interacționezi cu ei. Asigură-te că ei primesc experiența pe care o caută. Când ești live, citește-le comentariile și discută cu persoanele care le scriu. Poți să faci o sesiune de întrebări pe live, unde acorzi șansa clienților de a afla multe lucruri despre compania ta.

Afișează produsele în uz

Dacă vinzi produse fizice, profită de ocazie pentru a le prezenta în direct. Oamenii iubesc modul acesta de interacțiuni și un video pe Instagram în care demonstrezi cum funcționează produsul tău este foarte folositor pentru audiența ta. 

Ai grijă ca lumina să fie potrivită. Nu trebuie să investești în lumini scumpe, folosește lumina naturală, fie că filmezi în fața unei ferestre sau afară, fă tot posibilul ca imaginea să se vadă clar și curat.

Trimite-ți audiența în altă parte

Dacă vrei să îți crești vânzările înainte să termini live-ul ai nevoie să îți trimiți audiența în altă parte. Ei nu vor face nimic, dacă nu le spui ce să facă dupa ce se termina live-ul. Așa că spune-le să intre pe site-ul tău și să verifice produsele pe care le pot achiziționa.