Spre deosebire de Twitter, unde marketerii trebuie să fie creativi cu modul în care scriu și ceea ce scriu, Instagram nu necesită cuvinte. Dacă produsul este fotogenic, tot ce trebuie să faceți este să postați fotografii ale acestuia folosind diferite filtre. Oamenii petrec mult timp pe Instagram – are cel mai mare angajament în rândul platformelor de socializare – așa că nu îi deranjează să parcurgă fotografiile produselor de care sunt interesați.
Drept urmare, utilizatorii Instagram se expun tot timpul mărcilor relevante. Angajamentul pentru mărci este mai mare decât oriunde altundeva pe platformele de socializare: 68% dintre utilizatori se angajează în mod regulat cu mărci pe Instagram, în timp ce doar 32% dintre utilizatori se angajează în mod regulat cu mărci pe Facebook, scrie business.com.
Instagram nu se referă doar la creșterea organică. Este, de asemenea, platforma perfectă pentru publicitate. Majoritatea specialiștilor în marketing și proprietarii de întreprinderi mici cunosc principala regulă Instagram: postează conținut excelent, în special imagini grozave.
1. Folosiți Instagram Stories
Mulți se feresc de poveștile Instagram. Conținutul efemer pare depășit și necesită mult efort pentru ceva care durează 24 de ore.
Cu toate acestea, poveștile Instagram sunt una dintre cele mai eficiente caracteristici de marketing pe rețelele sociale. Story-urile conțin legături și texte, care pot crește imediat traficul către site-ul dvs. web. Funcțiile precum hashtag-urile și geoetichetarea, care sunt disponibile în Povestiri, permit utilizatorilor să vă găsească mai ușor în funcție de locația și interesul dvs. Poveștile implică urgență și chemări la acțiune. Poveștile apar în partea de sus a fluxului Instagram și se încarcă automat una după alta, astfel încât utilizatorul să nu rateze niciuna, chiar dacă nu au intenția de a viziona un story pus de un brand.
Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?
Pentru a crea o poveste, deschideți (sau descărcați) Instagram și creați un cont pentru marca dvs., dacă nu aveți unul. Puteți face o fotografie sau face un videoclip și o puteți încărca imediat în Povestea dvs. cu un singur clic.Nu aveți nevoie de cunoștințe sau abilități pentru a crea o poveste.
2. Îmbunătățiți-vă serviciul pentru clienți
Cea mai ușoară și mai plină de satisfacții modalitate pentru o afacere mică de a ieși din mulțime este de a oferi servicii excelente clienților. Brandurile mari nu pot atinge același nivel de servicii pentru clienți. Brandurile mari sunt bombardate cu comentarii, reclamații și întrebări. Indiferent de cât de mari sunt echipele lor de vânzări, marketing și servicii pentru clienți, este imposibil să se ocupe de atât de mulți clienți care vorbesc online (și offline).
Întreprinderile mici își fac adesea scopul de a oferi un serviciu personalizat, prietenos, atent și călduros pentru clienți. Acest lucru nu numai că îi facen să câștige noi clienți, ci și creează loialitatea în rândul clienților vechi.
Pentru Instagram, fixați-vă obiectivul de a răspunde la comentarii (atât bune cât și rele), răspundeți la întrebări și reacționați la reclamații la timp. Pentru a nu rata niciun fel de mențiuni despre marca dvs. (etichetate și neetichetate), folosiți ascultarea socială. Instrumentele de ascultare socială colectează mențiuni despre marca dvs. pe rețelele de socializare importante.
Monitorizarea și analizarea mențiunilor dvs. pe rețelele de socializare vă ajută să observați în timp o criză de social media și să vă gestionați reputația de brand.
3. Utilizați marketingul influencer
Marketingul prin influență este o altă practică eficientă pentru toate întreprinderile, mari sau mici. Diferența pentru întreprinderile mici este că, în timp ce corporațiile folosesc adesea influenceri offline (vedete, sportivi etc.) și celebrități online scumpe, întreprinderile mici vizează microinfluencerii și macroinfluenții. Și acești microinfluenți sunt adesea chiar mai eficienți. Iată de ce: Celebritățile sunt utile în special pentru mărci, deoarece răspândesc conștientizarea a milioane de fani. Influencerii cu 2.000 sau chiar 50.000 de adepți au o creștere online care poate fi urmărită. Aceștia își valorizează reputația și pot face publicitate produsului dvs. comunității lor numai dacă le place cu adevărat.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
Microinfluencerii au și un alt beneficiu: De obicei, sunt mai relevanți pentru produsul dumneavoastră. Deseori, s-au dovedit a fi experți într-o nișă specifică. Tot ce trebuie să faceți este să găsiți influenceri în nișa dvs.
Pentru a găsi influențatori relevanți cu niveluri mici sau medii de urmărire, utilizați o bază de date de marketing sau un instrument de ascultare socială cu caracteristica de marketing.
4. Uitați-vă la concurență
În marketing, ca în orice altceva, majoritatea lucrurilor au fost deja încercate înainte de ca dvs. să o faceți. Pentru a evita experimentarea, priviți-vă concurenții și învățați din succesele și greșelile lor. Folosiți instrumente pentru a analiza ce a funcționat pentru ei și ce nu a funcționat pentru ei în ceea ce privește campaniile de marketing.\
Sursa foto. Unsplash