Analiza e-mailurilor reprezintă valori care arată modul în care publicul dvs. se implică în e-mailurile de marketing pe care le trimiteți. Valorile dvs. ar trebui să se coreleze cu obiectivele dvs. comerciale pe termen scurt și lung. Valorile pe care le considerați importante pentru a determina succesul campaniilor dvs. sunt cunoscute ca indicatori cheie de performanță (KPI).
Importanța analizei campaniilor dvs. de e-mail
Cel mai simplu mod de a monitoriza performanța campaniilor dvs. de marketing prin e-mail este cu instrumentele analitice incluse în software-ul de marketing prin e-mail. Un cont Google Analytics poate fi utilizat și pentru urmărirea e-mailurilor. Cu toate acestea, instrumentele care vin împreună cu software-ul de marketing prin e-mail sunt adesea cele mai simple și mai rentabile modalități de a urmări succesul unei astfel de campanii.
Marketingul prin e-mail este una dintre cele mai măsurabile și eficiente forme de marketing. Un studiu realizat de Oberlo a constatat că pentru fiecare $ 1 cheltuit pentru marketing prin e-mail, antreprenorii s-ar putea aștepta la o rentabilitate medie de 42 $. De asemenea, studiul a constatat că 81% dintre întreprinderile mici se bazează în continuare pe e-mail ca fiind un canal principal de achiziție a clienților și 80% se bazează pe pe el pentru a își păstra clienții, scrie business.com.
Dacă nu vă analizați campaniile prin e-mail, nu puteți determina cât de reușite sunt eforturile dvs. de marketing.
Tipuri de analize pentru campanii prin e-amil de urmărit
Proprietarii de afaceri se întreabă adesea care este cea mai importantă valoare de urmărit în e-mail marketing și răspunsul este că depinde.
Cea mai importantă valoare de urmărit în marketingul prin e-mail variază de la companie la companie, în funcție de obiectivele dvs. De exemplu, o afacere nouă poate fi mulțumită de ratele de deschidere ridicate, în timp ce mai multe companii consacrate care fac marketing de e-mail de o vreme se concentrează pe conversii ca factor de succes.
Toate valorile următoare sunt importante și spun o poveste.
Livrabilitate
Livrabilitatea este definită ca numărul de e-mailuri care ajung în căsuțele de e-mail ale abonaților peste numărul de e-mailuri care au fost trimise. Doar pentru că este trimis un e-mail nu înseamnă că acesta este livrat.
Variabilele care afectează livrabilitatea e-mailului includ:
- O adresă de e-mail incorectă
- Filtre de conținut
- Căsuța de e-mail abonatului este plină
- Adresele IP sunt blocate de pe serverul abonatului din cauza reclamațiilor sau a traficului prea mare provenit dintr-o anumită sursă.
Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management
Rata de livrare a e-mailurilor este calculată prin împărțirea numărului de e-mailuri livrate la numărul total de e-mailuri trimise și apoi înmulțirea acestui număr cu 100. Majoritatea platformelor software de marketing prin e-mail calculează automat aceste date pentru dvs. Rapoartele Mailchimp, de exemplu, au o linie de raportare numită „Livrări cu succes”, care include numărul total de e-mailuri care au fost livrate cu succes, împreună cu un procent.
Rata de deschidere a e-mailurilor
Rata de deschidere a e-mailurilor este numărul de e-mailuri deschise de abonații la care au fost trimise. Poate fi analizat printr-un URL urmărit. Rata de deschidere este considerată o rată de angajament. O rată de implicare reușită este determinată de obiectivele dvs. de marketing prin e-mail.
Mai multe variabile care afectează rata de deschidere a e-mailului includ:
- O listă de e-mail actualizată
- Subiecte captivante și captivante
- Liste de contacte segmentate
- Liniile subiectului și copia corpului e-mailului care evită declanșatoarele de spam
- Trimiterea e-mailurilor potrivite la momentul potrivit – ziua și ora contează
- Personalizare
- Optimizare mobilă
- Antet
- Previzualizarea textului
- Rata de clic
Rata de clic, o altă analiză de implicare, este raportul dintre utilizatorii care dau clic pe un link din e-mailul dvs. Pentru a vă îmbunătăți ratele de clic:
- Acordați atenție formatării e-mailurilor – e-mailurile trebuie testate și formatate pentru toate dispozitivele.
- Segmentați-vă listele de contacte.
- Personalizați-vă e-mailurile.
- Programați-vă trimiterea e-mailurilor, astfel încât acestea să aibă o mare probabilitate de a fi deschise de publicul dvs. țintă.
- Includeți îndemnuri atrăgătoare.
Rata de respingere
Rata de respingere sunt e-mailuri care nu sunt livrate.
O respingere puternică înseamnă că adresa de e-mail sau domeniul nu sunt valide. O altă variantă înseamnă o problemă temporară, cum ar fi căsuța de e-mail a abonatului este plină.
O rată ridicată de respingere (mai mare de 2%) ar putea ridica suspiciuni din partea furnizorului dvs. de e-mail, iar domeniului dvs. i-ar putea fi interzis să trimită e-mailuri; utilizați doar cele mai actualizate date din lista de e-mailuri și monitorizați această analiză.
În plus, pentru a menține rata de respingere scăzută:
- Eliminați e-mailurile respinse din lista dvs. de e-mailuri.
- Solicitați ca abonații listei să își verifice e-mailul printr-un proces de dublă înscriere care le trimite un link pentru a-și verifica adresa de e-mail.
- Folosiți un furnizor de e-mail de încredere.
- Nu cumpărați liste de contacte.
- Utilizați o platformă de marketing prin e-mail care permite abonaților să aleagă e-mailurile pe care doresc să le primească de la dvs. (de exemplu, promoții săptămânale sau buletine informative lunare).
Rata de dezabonare
Rata de dezabonare este numărul (sau procentul) de abonați care renunță la primirea e-mailurilor. Dacă rata de dezabonare depășește 5%, veți primi un avertisment în contul instrumentului dvs. de marketing prin e-mail. Mai multe avertismente au ca rezultat interzicerea la trimiterea de newslettere, sau domeniul dvs. să fie plasat pe o listă neagră, ceea ce împiedică pe oricine să vă primească e-mailurile în viitor.
Pentru a reduce numărul de dezabonări, urmați aceste trei sfaturi:
- Segmentați-vă contactele.
- Nu trimiteți prea multe e-mailuri.
Numărul de e-mailuri trimise poate varia în funcție de industrie. Un studiu a arătat că trimiterea unui e-mail de două ori pe săptămână este optimă pentru companiile de comerț electronic.
Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management
Trimiteți e-mailuri numai atunci când aveți ceva important de spus. Uneori este mai benefică o postare pe rețelele sociale, mai degrabă decât un e-mail. Dacă motivația dvs. pentru trimiterea mai multor e-mailuri în jurul unui anumit subiect se datorează faptului că vă temeți că publicul dvs. nu poate vedea primul mesaj, dacă instrumentul dvs. de e-mail permite acest lucru, utilizați funcția care trimite automat e-mailurile către abonații care nu au deschis primul e-mail. De asemenea, puteți rula un raport al abonaților care nu v-au deschis e-mailul și îl puteți retrimite numai acestora.
Sursa foto: Unsplash