Marketingul prin email. Cum poate fi îmbunătățit

Marketingul prin email. Cum poate fi imbunatatit

Marketingul prin e-mail este unul dintre cele mai eficiente moduri de a genera vânzări și trafic pentru afacerea dvs. Dacă începeți o companie de la zero, marketingul prin e-mail este cel mai bun mod de a vă crește audiența și de a crește vânzările. Experimentarea psihologiei de marketing poate crește drastic numărul de persoane care deschid și răspund la e-mailurile dvs. Conținutul care oferă valoare poate transforma un consumator curios într-un abonat de e-mail.

Citește și: Ce înseamnă GDPR, pentru e-mail marketing-ul către clienții din UE?

Nu alegeți niciodată „calea ușoară” cum ar fi cumpărarea bazelor de date; acest lucru generează întotdeauna mai multe probleme decât beneficii. Crearea unui apel clar la acțiune și testarea separată a e-mailurilor vă poate îmbunătăți rata de conversie. 50% dintre consumatori au afirmat că își verifică e-mailul de cel puțin 10 ori pe zi, scrie business.com

Iată câteva sfaturi de care trebuie să țineți cont dacă experimentați pentru prima dată pentru marketingul prin email.

Creați conținut valoros

Conținutul valoros este unul dintre pietrele de temelie ale unei campanii de marketing prin e-mail de succes. Dacă nu oferiți consumatorilor ceva util, de ce ar lua în considerare abonarea la lista dvs. de e-mail?

Iată un exemplu extrem: imaginați-vă că găsiți un site web care pare interesant, dar doriți mai mult conținut înainte de a decide că merită să cumperi ce oferi. Vă înscrieți cu un click pe butonul „abonați-vă acum” și acum așteptați conținut suplimentar. Din păcate, nu primiți niciodată conținutul pe care îl așteptați. Dacă trece prea mult și nu primiți conținutul dorit despre acea afacere, veți uita de ea complet.

Citește și: Cum puteți modifica e-mail-urile după ce ați apăsat ”Trimitere”

Nu doriți să puneți consumatorii în această poziție. În schimb, anunțați-i în avans la ce să se aștepte când se vor abona. O notificare simplă poate anunța clienții că vor primi postări și reduceri viitoare pe blog. În mod similar, puteți crea un e-book sau un studiu de caz, și să oferiți acel articol pentru abonați.

Nu cumpărați niciodată liste de abonați

Atunci când noii proprietari de afaceri decid să creeze un magazin sau un magazin online, obiectivul lor este să construiască o serie de urmăritori cât mai repede posibil. Cumpărarea unei liste de abonați poate părea o scurtătură rapidă, dar nu aduce niciodată succes aproape niciodată. Mai rău, dacă tu sau oricine de pe o listă achiziționată locuiește în Europa, încălcați legea prin Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR).

Pe lângă faptul că sunt ilegale în unele zone, listele de abonați achiziționate sunt în general pline de persoane care au furat datele și le-au vândut pe piața neagră. Există o mare probabilitate ca acestor consumatori de pe liste să nu le pese cine sunteți și ce vindeți.

Citește și: Cum se utilizează tehnologia pentru marketingul direct prin e-mail

Nu numai că supărați consumatorii care au fost adăugați la lista dvs. de abonați de la un terț, dar ștergeți instantaneu orice șansă ca acești consumatori să aibă vreodată încredere în brandul dvs.