Instrumente utile pentru îmbunătățirea eforturilor de marketing prin e-mail

Instrumente utile pentru imbunatatirea eforturilor de marketing prin e-mail

Marketingul prin e-mail este încă o un instrument la îndemână pentru companii. Permite o atingere directă, personală, în modul în care poți interacționa cu clientela ta. Marea problemă pe care multe companii o au cu marketingul prin e-mail este timpul pe care acest efort îl ia. Dar e-mail marketingul trebuie să dureze atât de mult?

De-a lungul anilor, întreprinderile și-au dat seama că orice proces care durează mult poate fi acum mai eficient. Marketingul prin e-mail nu face excepție. În cazul în care cercetarea a însemnat cândva săparea prin tone de chestionare și notarea rezultatelor, astăzi putem accesa pur și simplu o listă compilată automat de preferințele clienților, sortată după un algoritm. Aceste liste  permit să dezvoltăm e-mailuri personalizate direcționate, care să rezoneze cu publicul ales. Cu toate acestea, aceste instrumente sunt doar vârful aisbergului, scrie business.com.

Pe măsură ce tot mai multe companii dezvoltă tehnici de marketing personalizate, procesul trebuie să accelereze mai mult ca niciodată. Există instrumente și software specializate pentru a ajuta întreprinderile să obțină mai rapid rezultatele. Cu toate acestea, multe companii nu sunt încă sigure cum să-și eficientizeze marketingul prin e-mail pentru a dura mai puțin timp.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Iată cele mai bune instrumente și strategii pentru a face din marketingul prin e-mail un proces mai eficient

1. ActiveCampaign

„La Hubstaff, ne place să folosim ActiveCampaign pentru toate automatizările noastre de e-mail. L-am integrat cu Segment, astfel încât toate urmărirea evenimentelor noastre să intre în ActiveCampaign. Aceasta poate avea nevoie de configurare la început, dar odată ce ai terminat și rulează, este un instrument uimitor pentru a configura e-mailuri personale, adresate utilizatorilor. ” – Jared Brown, talentul Hubstaff.

2. Canva

„Canva este excelent pentru machete și mesaje predefinite de marketing. Testează diferite mesaje și imagini și transmite designul pentru șablonul  de marketing prin e-mail.” – Peter Boyd, WebStreet Web Design.

3. ConvertKit

„Majoritatea instrumentelor de e-mail marketing fac exact același lucru. Rezultatele reale provin din strategiile pe care le utilizăm, iar unul dintre cele mai puternice este segmentarea mai profundă a publicului de grupuri hiper-specifice (freelanceri, agenții, angajați etc.) și apoi le trimitem campanii extrem de direcționate în loc de explozii de e-mail în masă, adică spam. ” – Travis Jamison, Smash.vc.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

4. Gramatic

„Editează și redactează fiecare e-mail pentru a te asigura că este profesional și transmite în mod clar mesajul tău. Gramatic surprinde erorile de ortografie și alte greșeli care iau timp prețios pentru a fi corectat” – Stephanie Wells, Formidabile.

5. HubSpot

„Folosim HubSpot pentru automatizarea noastră de marketing și CRM de vânzări și urmărire. Având totul la un loc, hubSpot te asigură că echipa de vânzări poate vedea ce e-mailuri de marketing a primit și cu care dintre ele a interacționat înainte de a iniția un apel, ceea ce duce la conversații inițiale mai bune. .“ – Kelsey Raymond, Influence & Co.

6. Pardot

Pardot face incredibil de simplă păstrarea datelor CRM și instrumentele de e-mail în sincronizare fără prea multă dificultate. Acest lucru ne-a permis să creăm, să ne adaptăm și să executăm lucrări prin e-mail în câteva zile (uneori chiar și ore) de la idee „. – John Lie-Nielsen, One Park Financial.

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •