Cum să mărești loialitatea față de brand folosind marketingul prin email

Cum sa maresti loialitatea fata de brand folosind marketingul prin email

Când vine vorba despre a construi loialitatea clienților, doar câteva tehnici au aceeași putere ca marketingul prin email. Un studiu de Radicati dezvăluie că la finele anului 2019 vor fi 3,93 de miliarde de conturi de email, adică peste jumătatea populației globale. Iată câteva tehnici prin care poți folosi marketingul prin email pentru a îți convinge clienții că afacerea ta merită timpul și banii lor.

Începe cu un email de bun venit personalizat

Personalizarea este fără doar și poate una dintre cele mai bune metode de a construi loialitatea dintre un client și o afacere. Clienții apreciază că primesc un email care a fost gândit pentru ei. Fie că e vorba de un bun venit în care li te adresezi pe nume sau oferte personalizate bazate pe achizțiile lor anterioare ori includerea linkurilor de conținut către pagini care sunt relevante căutărilor lor pe site-ul tău, toate aceste metode funcționează de minune.

Știm cu toții cât de mult contează prima impresia, așa că dacă vrei să ai o bază de clienți loiali, ar trebui mereu să trimiți un mail de bun venit fiecărui utilizator care își face un cont.

Segmentați-vă listele de bază

După emailul inițial, ar fi bine să segmentezi lista astfel încât consumatorii să primească conținut potrivit la timpul potrivit. De exemplu, dacă cineva s-a înregistrat pe site-ul tău care vinde accesorii pentru animale și a bifat că este stăpânul unei pisici, nu ar avea foarte mult sens să le trimiți conținut despre câini.

Segmentarea listelor și măsurarea valorilor de engagement bazate pe conținut pare a fi cel mai bun fel în care să determini dacă segmentarea funcționează și are un impact direct asupra loialității clienților.

Integrează mai multe opțiuni de chat

Când vine vorba despre a ajunge la audiență, nicio metodă nu învinge tradiționalul email. Social media este cel mai aproape concurent, și sunt mai multe opțiuni pe care clienții le folosesc atunci când se angajează cu afacerea ta. Dacă vrei să crești șansele ca un client să fie loial afacerii tale, gândește-te să integrezi mai multe opțiuni de chat direct din emailul de afaceri, live chat software sau mesaje social media. Clienții vor ști că pot intra în contact cu tine, ești acolo ca să ajuți, lucru care contează foarte mult în construirea loialității, scrie business.com

Oferă valoare

Sunt multe feluri în care poți arăta clienților că ești dedicat oferindu-le cele mai bune servicii. Una dintrre cele mai bune metode este să le trimiți discounturi speciale sau promoții pentru că sunt subscriberi loiali. Dacă sugerezi că sunt destul de loiali încât să merite un discount sau un cadou, îi poate ajuta să își întărească ideea că afacerea ta e demnă de loialitatea lor. Trimite conținut exclusiv care să vină în interesul lor.

E-mailul este cea mai veche și cea mai complexă formă de marketing digital. Proprietarii de afaceri au construit cu succes loialitatea brandului folosind un amestec din toate sfaturile menționate. Dacă ești dispus să acorzi timp pentru a face experiența clientului tău  individualizată și valoroasă, oferindu-i în același timp mai multe opțiuni de a te contacta dacă au întrebări, vei fi pe cale să construiești un grup dedicat de abonați.