Crește cererea pentru destinațiile exotice, în turismul corporate

Crește cererea pentru destinațiile exotice, în turismul corporate

Interesul pentru turismul corporate a crescut semnificativ și în agenda factorilor decidenți din companii, și în cea a operatorilor de turism. De aceea, i-am solicitat Violetei Mihai-Staicu, Senior Regional Account Manager Turcia, România & Bulgaria, Happy Tour, mai multe informații despre acest segment.

Care sunt situațiile când se pune, pentru o companie, problema “ieșirii în decor” (un client mai special, recompensare, teambuilding etc.)?

Pentru fiecare companie, avem o abordare particulară, obiectivul nostru fiind să oferim soluții personalizate în funcție de nevoile clienților și de domeniul lor de activitate. Esențial este să înțelegem ce așteptări are fiecare client astfel încât, la orice solicitare specială, să-i oferim cele mai potrivite variante. De exemplu, atunci când clienții noștri își doresc să ofere o formă de incentivare printr-o campanie de marketing, voucherele de vacanță cadou sunt o soluție deosebită, primită cu entuziasm și folosită cu mare plăcere de către beneficiari.

Ce destinații propune Happy Tour, pentru turismul corporate? De ce?

Delegațiile sunt o piață particulară unde decizia destinațiilor de călătorie se ia, de cele mai multe ori, în interiorul companiei-client. În zona de evenimente corporate însă, mai ales în ceea ce privește destinațiile de teambuilding-uri, creativitatea și experiența consultantului de călătorie este esențială în sugerarea recomandărilor potrivite. Destinațiile tradiționale de vară continuă să fie Grecia, Turcia, Spania. Pentru Bulgaria, de pildă, se optează datorită accesibilității, atât ca distanță (cu mașina), cât și ca prețuri.

Treptat, interesul a crescut și pentru Portugalia, Croația, Cipru. La început și final de an, avem chartere către Dubai. De aproximativ doi ani, am constatat o tendință de creștere a cererilor pentru destinațiile exotice.

Pentru anul 2016, estimăm o creștere de circa 40% și în ceea ce privește turismul medical, mai ales pe zona de wellness. Tot mai mulți români aleg să călătorească în străinătate, în special la clinicile din Turcia, pentru proceduri medicale, analize complete, dar și pentru tratamente estetice.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •