Moduri prin care vă schimbați strategia de recrutare

Moduri prin care iti schimbi strategia de recrutare

Găsirea de noi talente reprezintă o provocare majoră pentru orice întreprindere mică.

Când economia este în plină expansiune și rata șomajului se află la un nivel minim istoric, găsirea angajaților potriviți se poate simți aproape imposibilă. Recrutarea de noi angajați poate deveni o sarcină complicată care necesită mult timp.

Dezvoltarea unei strategii de recrutare sănătoasă este un prim pas bun spre angajarea oamenilor potriviți. Acesta poate reduce timpul necesar pentru a obține angajați și poate duce la lucrători mai productivi. Dacă aveți deja o strategie de recrutare și încă mai încercați să găsiți oameni noi pentru afacerea dvs., este important să analizați procesul dvs. actual și să vă gândiți cum să vă schimbați strategia de recrutare.

Ce este o strategie de recrutare?

O strategie de recrutare este un proces formal de angajare a lucrătorilor. Există câteva componente importante pe care trebuie să le țineți cont atunci când dezvoltați o strategie de recrutare:

  • Urmărirea aplicațiilor
  • Durata medie pentru a angaja un candidat
  • Cel mai bun proces de interviu
  • Semnalarea candidatului
  • Fostul feedback al candidatului
  • Servicii de postare online de locuri de muncă
  • Costul / beneficiul de a face o achiziție

Țineți minte că o strategie de recrutare nu este neapărat o abordare de tip cookie-cutter. În schimb, este punctul culminant al canalelor pe care decideți să le utilizați, modul în care continuați procesul de interviu, strategiile dvs. de formare și de îmbarcare și modul în care urmăriți candidații în întregul proces. Singurul „strategizing” vine într-adevăr când decideți prin ce modalități de a atrage candidații și de a lua feedback de la foștii candidați vă îmbunătăți strategia viitoare de recrutare.

„Atragerea de noi profesioniști nu este diferită de atragerea și păstrarea clienților ideali, iar strategia dvs. trebuie să integreze toate nivelurile canalului – de la generarea cererii (aprovizionarea și atragerea candidaților) până la închidere (angajarea unui candidat care obține rezultate) „a declarat Martyn Basset, CEO și fondator al firmei de recrutare Martyn Basset Associates.

Odată ce ați stabilit un proces de urmărire, faceți o listă de căi de recrutare. Acestea pot fi canale media sociale cum ar fi LinkedIn, platforme de locuri de muncă precum Indeed sau Media Bistro sau publicitate locală.

Asigurați-vă că aveți un proces de interviu stabilit în minte, astfel încât atunci când aveți un grup de solicitanți, vă puteți scufunda chiar în găsirea celei mai bune persoane pentru afacerea dvs. Unele companii preferă să angajeze rapid, pentru a nu pierde omul, în timp ce alții preferă să facă din angajare un proces lent și minuțios.

Ca și în cazul celor mai multe lucruri, cea mai bună opțiune este undeva la mijloc, dar rețineți că trebuie să stabiliți un proces care este cel mai bun pentru dvs. și pentru afacerea dvs.

Odată ce ați implementat un proces, începeți să examinați candidații și să măsurați valori importante pentru a vă îmbunătăți procesul în timp. Măsurarea strategiei dvs. este primul pas pentru o eventuală modificare a acesteia, deci este important să stabiliți câteva repere importante înainte de a începe acest pas.

Ancheta foștilor candidați

Asta înseamnă a cere feedback sincer din recrutarea dvs. recentă. Merită să oferiți un sondaj anonim noilor angajați, astfel încât să puteți înțelege ce funcționează și ce nu este atunci când vine vorba de strategia dvs. de recrutare. Chancey a recomandat, de asemenea, contactarea foștilor candidați pe care nu i-ați angajat. Ei oferă adesea feedback important.

„Experiența candidatului vă poate spune multe despre eficacitatea strategiilor dvs. de recrutare”, a spus el. „Identificați zonele de interes comun și folosiți acest feedback pentru a vă îmbunătăți procesul.”

Revizuiți descrierea locurilor de muncă

Descrierile postului dvs. se află în centrul procesului dvs. de angajare. Există mai multe strategii diferite pentru scrierea unor descrieri de locuri de muncă.

Chancey a spus că afacerile ar trebui să intre în detalii despre ceea ce implică poziția, cultura muncii, avantajele unice și candidatul ideal pentru locul de muncă.

Evitați denunțurile și asigurați-vă că descrierile postului reflectă compania dvs. Paige NeJame, proprietar de franciză și coordonator pentru proiecte speciale cu CertiPro Painters, a declarat că se concentrează asupra ortografiei sarcinilor de zi cu zi pe care un angajat va trebui să le finalizeze.

„Multe anunțuri oferă o idee” de ansamblu „a postului:” Veți fi responsabil pentru vânzări de 30 de milioane de dolari „. „Dar nu îi dă recrutului nici o idee despre felul în care imaginea de ansamblu se încadrează în responsabilitățile lor de zi cu zi”.

Adresându-vă responsabilităților zilnice specifice, puteți scrie o descriere a postului care este clară, concisă și precisă.

Simplificați procesul de aplicare.

Procesele lungi și complicate de aplicare pot fi un dezavantaj pentru orice potențial candidat. Prin simplificarea procesului dvs., puteți atrage mai mulți candidați. Amintiți-vă că persoanele care caută o muncă probabil completează mai multe aplicații pentru mai multe locuri de muncă diferite.

Completarea monotonă a informațiilor de contact și răspunsul la aceleași întrebări legate de angajare pot deveni plictisitoare. Chancey a spus că întreprinderile ar trebui să aibă în vedere simplificarea procesului general de aplicare, acolo unde este cazul. Simplitatea ar putea duce la mai multe aplicații, scrie business.com

„Faceți-le ușor pentru candidați să trimită în CV-ul lor și alte documente de aplicare, și, mai important, să urmăriți procesul de aplicare”, a spus el.

Luați în considerare canale alternative de recrutare

Dacă ați avut câteva posturi de angajare pe diferite site-uri de recrutare pentru un timp, ar putea fi momentul să luați în considerare unele alternative. Faceți niște cercetări și găsiți nișe de locuri de muncă sau căi unice pentru a intra în contact cu candidații care ar putea să se alăture în afacerea dvs.

„Folosiți mijloace social media, evenimente, unități de recrutare și chiar consultanți de recrutare pentru a vă ajuta să identificați profesioniști de top chiar și pentru posturile greu de ocupat”.

Recrutarea poate fi o sarcină dificilă, dar dacă sunteți organizat în abordarea dvs., aceasta vă va ajuta afacerea. Nu puteți schimba strategia de recrutare dacă nu aveți un proces în vigoare și nu veți putea măsura acest proces dacă nu stabiliți niște repere relevante pentru succesul recrutării companiei dvs. Odată ce ați găsit valori, puteți analiza procesul dvs. și puteți institui modificările de care aveți nevoie.

 Sursa foto: Unsplash