Provocările externalizării departamentului de HR

Provocarile externalizarii departamentului de HR

Externalizarea resurselor umane oferă multe beneficii – și anume oportunitatea de a economisi bani, timp și resurse pentru a te concentra asupra obiectivelor pe termen lung și creșterea afacerii. Există, de asemenea, o mulțime de dezavantaje pentru închiderea (sau înlăturarea) unui departament de resurse umane intern și pentru a ne baza pe un furnizor extern pentru a se ocupa de îndatoririle de HR ale companiei.

Vorbește cu orice reprezentant de resurse umane și, fără îndoială, îți vor spune cât de complicat și anevoios poate fi lucrul cu angajații. Un bun reprezentant de resurse umane cunoaște oamenii, scrie business.com.

Citește și: Analiza BenefitOnline.ro: ce beneficii extrasalariale și-au ales angajații în 2019 și ce bugete au alocat companiile

Știe că X s-a confruntat cu o boală de lungă durată și că Y se simte incomod cu privire la glumele pe care tipul din contabilitate le spune în camera de pauză în fiecare zi. Ea știe că Z  a căzut luna trecută de pe o scară, încercând să schimbe un bec. Știe că A este frustrată de comentariile pasiv-agresive ale supraveghetorului ei și că R intenționează să-și anunțe pensionarea săptămâna viitoare.

Pe scurt, o persoană bună din HR știe să navigheze în apele complicate ale unei organizații și poate conduce în jurul potențialelor pericole către țărmurile mai calme.

În timp ce o terță parte în afara locului poate gestiona multe funcții de bază ale resurselor umane, comunicarea între oameni necesită pe cineva încorporat în organizație, care să poată citi situații și să răspundă în mod corespunzător.

1. Deconectarea cu personalul

Cuvântul „uman” nu face parte din titlu „resurse umane” degeaba. Reprezentanții resurselor umane sunt esențiali pentru a ajuta angajații să simtă că au o voce și sunt apreciați. Transferul acestor îndatoriri către software-ul computerului sau către un terț din afara site-ului poate duce la personal care se simte deconectat de la angajatorii și angajatori care nu înțeleg pe deplin nevoile echipelor lor.

2. Flexibilitate redusă

În întreprinderile mici, în special, reprezentanții HR și managerii îi pot ajuta pe angajați să plece într-un anumit moment – să plătească zilele de vacanță neutilizate în situații de urgență sau să le permită să se afunde în concediul de anul viitor devreme. Când resursele umane devin automatizate și / sau externalizate, aceste tipuri de probleme pentru angajații vechi pot fi dificile, dacă nu imposibil de rezolvat.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

3. Probleme care durează mai mult la remediere

În situațiile în care s-a comis o eroare – cu salarizarea sau cu numărul de zile de vacanță pe care un angajat îl are – trecerea printr-un serviciu de resurse umane terță parte poate însemna o așteptare lungă până la remedierea erorii, lăsându-l pe angajat supărat sau frustrat. În plus, atunci când un angajat demisionează și afacerea folosește un recrutor extern, procesul de angajare și formare ar putea dura mai mult decât ar face-o cu un departament de resurse umane intern, care poate fi mai proactiv în ceea ce privește angajarea și formarea angajaților înainte ca funcțiile să devină deschise. .

4. Mai puține opțiuni

Companiile care folosesc o organizație profesională pentru angajatori (PEO) pentru a gestiona totul, de la angajare și concediere la salarii și asigurări ar putea găsi că au mai puține opțiuni atunci când vine vorba de beneficii pentru organizația lor. Prin predarea controlului anumitor funcții unei terțe părți, vei limita compania la orice pachete pe care PEO trebuie să le ofere.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

5. Probleme de securitate

Mulți furnizori de servicii folosesc software găzduit de web pentru a gestiona funcțiile de resurse umane, lăsând informații sensibile ale angajaților potențial vulnerabile la amenințările de securitate, precum și la blocări. Verificarea înregistrării de securitate și a referințelor furnizorului este esențială atunci când faci plata pentru orice servicii de HR găzduite de web.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •