McDonald’s a creat prima reclamă digitală complet interactivă din lume

McDonald’s a creat prima reclamă digitală complet interactivă din lume

McDonald’s a inițiat o campanie inedită care permite utilizatorilor de smartphone-uri să își construiască în stare să populeze o lume virtuală poziționată în centrul Londrei.

Denumită „Little Piccadilly”, lumea virtuală creată de McDonald’s îi lasă pe utilizatori să își aleagă în jur de 300 de milioane de combinații de ilustrații și de animații.

Orice vrea să încerce „Little Piccadilly” trebuie să își construiască un personaj care ajunge să facă parte din ceea ce a fost denumit primul ecran de publicitate digitală din lume, în întregime interactiv și disponibil în fiecare zi.

Reclama a fost gândită de Leo Burnett, iar creatorii ei, Charlie Martin și Ben Lunt sunt fericiți că ea permite oamenilor să își folosească imaginația, mai ales că, odată construite avatarele, ele pot interacționa nu doar cu mediul în care sunt plasate, ci și cu alte personaje. Avatarele pot dansa, pot face trucuri de magie, se pot juca, etc.

Citește și Primul McDonald’s deschis în Vietnam

Reclama va funcționa mai mulți ani și a fost concepută în așa fel încât să facă față chiar și momentelor în care, poate există, un volum foarte mare de interacțiuni.

De ce a fost ales Piccadilly ca spațiu de desfășurare a reclamei? Pentru că, spun creatorii ei, Piccadilly este o mica lume într-o mare capitală, are un spirit al ei, deschisă tuturor, cam așa cum se vrea a fi și brand-ul McDonald’s.

Pentru a încerca reclama puteți vizita site-ul oficial.

Sursă: fastcocreate.com

Voi ce părere aveți despre campanie?

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •