MANAGER EXPRESS

Rank does not confer privilege or give power. It imposes responsibility.

– Peter Drucker –

Navigare
  • Editorial
  • Ştiri
  • Management
    • HR
    • Strategie
    • Vânzări
    • Servicii
    • Marketing & Comunicare
    • Business Psychology
    • Interviews
    • English Corner
  • Antreprenoriat
    • Afaceri
    • Fondatori
    • Interviu
  • Idei & Resurse
    • Inovație
    • Context
    • Agenda
    • Learning & Coaching
    • Studiu de caz
    • Tehnologie
    • Research
  • Maniere in afaceri
  • Timp liber
    • Wellness
    • Lectură
    • Filme
    • Călătorii
    • Stil de viaţă
  • Descarcă e-bookuri

Un logo potrivit sau cheia către succes

11/02/2015 Strategie creare logo, cum iti alegi un logo, logo

Crearea unui logo implică timp și energie, dar dacă este bine realizat și poate sintetiza ideea de afaceri, atunci merită toți banii, pentru că logo-ul este principalul intermediar între produsele sau serviciile voastre și clienți. Logo-ul apare pe toate materialele promoționale ale business-ul, așa că trebuie să arate excelent.

Să vă realizați propriul logo ar înseamna să economisiți bani, întrucât companiile de creație au taxe foarte mari. Există, însă, și designeri independenți, ale căror tarife sunt mult mai mici. Ce este important: să alegeți un art director care să fie familiarizat atât cu domeniul în care activează compania voastră, cât și cu competiția. Logo-ul trebuie să sintetizeze tipul de business pe care îl aveți, precum și cele mai importante beneficii pe care le oferiți clienților.

Stan Evenson, fondatorul Evenson Design Group, a susținut că un logo potrivit poate fi utilizat cel puțin zece ani, iar dacă ne gândim în perspectivă, costul nu mai pare așa mare, potrivit Entrepeneur.com. Cum ne dăm seama care logo este potrivit? Logo-urile au câteva lucruri în comun, pe care ar trebui să le urmăriți:

Simplitate

Cu cât un logo are mai puține elemente, cu atât mai este mai ușor de înțeles. Specialiștii spun că un logo simplu este mai apreciat de clienți, comparativ cu unul încărcat și greu de descifrat. În plus, nici nu îl vor reține, dacă ”puzzle-ul” are prea multe piese.

Consistență

Logo-ul comunică potențialilor clienți mesajul general al business-ului. Spre exemplu, mărul de la Apple este varianta vizuală a ideii de tehnologie simplu de folosit. Există două variante de logo: cu simboluri (de exemplu, mărul de la Apple) și logotype (un logo care prescurtează numele companiei). În cazul în care optați pentru prima variantă, alegeți simboluri în strânsă legătură cu afacerea pe care o desfășurați.

Memorabilitate

Logo-ul trebuie să le amintească clienților că existați într-o lume de posibilități, precum și ce anume oferiți, în ce context, în ce condiții. Și trebuie să fie atractiv.

Demn de a fi remarcat

Dacă un logo este bine ales, va fi remarcat și va ajunge la clienți cu mai multă ușurință, scurtând lungul drum pe care îl aveați de parcurs.

Se bazează pe studii și teste

Alegerea unui logo nu se bazează pe intuiție, ci pe date concrete. Dacă nu vă permiteți să apelați la o instituție de sondare a opiniei publice, puteți desfășura un studiu pe cont propriu. Întrebați-i pe cei din jur ce părere au de logo-ul pe care l-ați creat sau pe care vi l-a creat cineva. Dacă e atractiv și oamenii înțeleg informația pe care logo-ul vrea să o exprime, atunci sunteți pe drumul cel bun.

(Foto: Ahmed Bin-Baz/www.flickr.com)


Articole asemănătoare

Buyology

Buyology. Adevăruri şi minciuni despre motivele pentru care cumpărăm (recenzie)

26 mai 2018
Cum sa faci din logo piesa de rezistenta a brandului (infographic)

Cum să faci un logo piesa de rezistență a brandului (infographic)

9 ian. 2018
Formula 1 isi schimba logo-ul pentru prima data in 23 de ani

Formula 1 își schimbă logo-ul pentru prima dată în 23 de ani

27 nov. 2017
cărți de vizită

Gloria și decăderea cărții de vizită

5 mai 2016
Cum să începi o afacere în 10 zile

Cum să începi o afacere în 10 zile

27 ian. 2014

Din aceeaşi categorie

Sibiu Magic Show 2019 – Spectacole create de artisti din Romania, Belgia, Lituania, Italia si Suedia

Sibiu Magic Show 2019 – Spectacole create de artiști din România, Belgia, Lituania, Italia și Suedia

7 dec. 2019
Targul Cadourilor de Caciun isi deschide portile vineri

Târgul Cadourilor de Crăciun îşi deschide porţile vineri

6 dec. 2019
Zentiva numeste un nou presedinte al Consiliului de Administratie

Zentiva numeşte un nou preşedinte al Consiliului de Administraţie

6 dec. 2019
Cum sa gasesti cei mai potriviti influenceri pentru afacerea ta

Cum să găsești cei mai potriviți influenceri pentru afacerea ta

6 dec. 2019
Competitia pentru atragerea de investitii in industria auto – tine Romania pasul?

Competiția pentru atragerea de investiții în industria auto – ține România pasul?

6 dec. 2019
Flux RSS

Cele mai noi

  • Sibiu Magic Show 2019 – Spectacole create de artiști din România, Belgia, Lituania, Italia și Suedia
  • Târgul Cadourilor de Crăciun îşi deschide porţile vineri
  • Zentiva numeşte un nou preşedinte al Consiliului de Administraţie
  • Cum să găsești cei mai potriviți influenceri pentru afacerea ta
  • Competiția pentru atragerea de investiții în industria auto – ține România pasul?

Cele mai citite

  • Sfaturile unui Gift Concierge despre cum să surprinzi dăruind cadouri corporate, în mediul de afaceri
  • Bilanțul ultimilor zece ani de business în România (Partea a I-a – Aspecte pozitive)
  • Ultimele trei cursuri open din acest an, organizate de către Interact
  • Top 30 business-uri cu capital românesc care scriu istorie de Ziua Națională
  • ”Cum să conduci ca să construiești Încrederea” - seria a 2-a de conferințe, cu Horia Roman Patapievici
Lucru în România

Actualitate ModernBuyer

  • Prospețime și origine „de Ro” la Penny Market
  • foodpanda: Comenzile online de mâncare românească au crescut cu 120% în ultimul an
  • Studiu Deloitte: Factorii emoționali determină loialitatea față de brand
  • Cristian Dărmănescu, Alfredo Seafood: Consumul de pește din restaurantele bucureștene a crescut cu aproape 10% în cele trei trimestre din 2019
  • Carrefour a inaugurat Carrefour Corbeanca, al doilea său hipermarket din 2019
Înscrie-te la newsletter!
Vei primi informații utile pentru agenda ta de manager sau antreprenor.
Sunt de acord cu Termenii și condițiile Manager Express și transmiterea datelor către MailChimp ( mai multe informatii )
Nu trimitem niciodată SPAM!

Manager Express este o platformă online dedicată managerilor şi antreprenorilor, dezvoltării lor, activităţii lor curente, intereselor lor. Dacă sunteţi antreprenori, conduceţi o companie, o fabrică sau doar o echipă de specialişti, folosiţi-vă de Manager Express ori de câte ori vă frământă o întrebare, căutaţi o soluţie la o problemă, o sursă de inspiraţie sau vreţi, pur şi simplu, să împărtăşiţi şi altora experienţa voastră!

Contact | Termeni și condiții | Politica de Cookie

Rodica Nicolae – owner si redactor-șef
rodica.nicolae@managerexpress.ro
0722.409.342

Olivia Vereha – contribuitor
olivia@managerexpress.ro

Anca Lupescu – contribuitor
anca.lupescu@managerexpress.ro

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Folosim Cookie-uri pentru a putea oferi o experiență de navigare cât mai bună! Puteţi accepta sau respinge cookie-urile de pe acest site!AcceptNu acceptCitește