Mihai Bobonete și Adrian Văncică – imaginea Brico Dépôt

Mihai Bobonete și Adrian Văncică – imaginea Brico Dépôt

Brico Dépôt lansează Catalogul 2016, un proiect unic și o premieră absolută în peisajul DIY din România. Cele 320 de pagini reunesc 10.500 de produse disponibile în depozitele din toată țara, astfel că profesioniștii și amatorii DIY aflați în căutarea unor soluții avantajoase pentru construcții, amenajări și renovări vor găsi tot ce au nevoie pentru proiectele lor. Alături de varianta tipărită, clienții au acum ocazia de a regăsi informațiile din catalog și online prin aplicația mobilă Bricodepot, disponibilă pe Android și IOS.

Odată cu această premieră, Brico Dépôt inițiază un nou stil de conversație cu consumatorii: unul mai uman, mai apropiat, mai familiar. Clienții vor fi surprinși de o experiență îmbunătățită la raft, dar și de noua imagine Brico Dépôt: Mihai Bobonete și Adrian Văncică, cei mai îndrăgiți actori de comedy din România.

„Catalogul Brico Dépôt 2016 este un proiect ambițios de care suntem foarte mândri. Ne dorim ca acesta să devină un reper pe piața de bricolaj și un prieten de nădejde pentru toți clienții noștri. Iar acesta este doar începutul. Scopul nostru, pe termen lung, este să creăm o tradiție în redactarea catalogului an de an, astfel încât oamenii să-l aștepte cu nerăbdare în fiecare primăvară”, spune Christian Mazauric, Director General Brico Dépôt România.

„Lansarea Book 2016 marchează, totodată, o schimbare de concept în depozitele noastre. Anul trecut, promiteam clienților o experiență diferită, iar acum ne îndeplinim această promisiune. Ne-am dorit și am căutat să ne pliem pe nevoile consumatorilor, astfel că am căutat modalități creative de adaptare a conceptului global la specificul pieței locale. Am schimbat radical abordarea și am început să ne concentrăm mai mult pe zona de servicii și pe crearea unei legături mai apropiate cu cei care intră în depozitele noastre. În acest sens, alegerea ca exponenți de imagine a celor doi actori, Bobonete și Văncică, vine ca o completare firească”, adaugă Mazauric.

„Suntem onorați să fim alături de profesioniști și particulari, ca vectori de imagine ai Brico Dépôt. După cum știți, românul se pricepe la toate și, când nu se pricepe, improvizează. Brico Dépôt înlătură improvizația și îți dă tot ce-ți trebuie ca să iasă treaba bine. Profesioniștii Brico Dépôt se trezesc de dimineață, au prețuri mici și-ți livrează marfa pe șantier. Acestea sunt motivele pentru care am răspuns cu inima deschisă propunerii Brico Dépôt. Cine nu-și dorește parteneri cu astfel de calități?!”, spune Mihai Bobonete.

În cadrul conferinței de presă organizate de către retailerul DIY, au fost anunțate și câteva cifre semnificative despre amploarea eforturilor depuse în acest proiect:

  • 5 echipe (70 de oameni);
  • 60 de brief-uri;
  • 250 de zile de muncă;
  • 920 de pagini corectate:
  • 000 de cafele:);
  • 25 de tiruri cu hârtie;
  • 500 kg de cerneală;
  • Tiraj de 400.000 de exemplare.

Despre Brico Dépôt

Brico Dépôt a fost înființat în 1993 în Reims (Franța). Are în prezent 118 magazine în Franța, 28 în Spania, 2 în Portugalia și 15 în România. Brico Dépôt vizează în primul rând pasionaţii DIY și constructorii profesionişti. Este bazat pe un format de preț scăzut, care oferă clienţilor produsele esențiale pentru DIY și proiecte de renovare, disponibile în cantităţi mari, dar care se adresează şi şantierelor de construcții.

Pentru mai multe informații: http://www.bricodepot.ro/