Doina Costache, manager Google în Singapore

Românca Doina Costache a fost promovată, în luna aprilie, în funcția de manager Google în Singapore. În această funcție, Doina coordonează relaţia Google cu cei mai importanţi parteneri din regiunea Asia-Pacific.

„Nu mă ocup de toată regiunea Asia-Pacific, ci de un număr limitat de parteneri Google, de cei mai importanţi parteneri pe zona de advertising. Mă ocup de aceşti parteneri şi de agenţiile lor de media şi de creaţie. Piaţa în sine, ca ordin de mărime, este de 1.000 de ori mai mare decât potenţialul din România. De acolo va veni următorul miliard de utilizatori de internet“, a declarat Doina Costach la conferinţa ICEEfest.

Citește și: Google poate oferi răspunsuri înainte să terminați de scris întrebarea

Doina lucra la Google încă din 2011, la biroul din Bucureşti, și a susținut că nu a fost favorizată pentru că era deja angajat al gigantului online. Mai mult, a notat că a existat o competiţie dură pentru pentru jobul din Singapore. Doina Costache a explicat că a participat la 5 interviuri ”la 360 de grade” și că, atunci când a primit postul, ”a început tăvălugul, să laşi casă, maşină, familie şi să te muţi într-o ţară straină, care nu este la 3 ore, ci la 15 ore distanţă cu avionul“.

Experiența Doinei Costache

Înainte de a ajunge manager Google în Singapore, Doina Costache a ocupat mai multe funcții în cadrul Google, la sediul din București, printre care: Head of Branding (octombrie 2013 – martie 2015), Mobile Advertising Lead (ianuarie 2012 – martie 2015), Head of Multiple Industries (mai 2011 – septembrie 2013).

Citește și: Business-urile cu site-uri fără versiuni pentru mobil vor fi retrogradate în căutările Google

Anterior Google, Doina a petrecut perioada aprilie 2008 – mai 2011 în cadrul Unicredit Țiriac, ca șef al departamentului de canale alternative, după ce a plecat de la Connex, companie în cadrul căreia a lucrat timp de opt ani, conform profilului său de LinkedIn.

(Foto: LinkedIn Doina Costache și pixabay.com)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •