Google lansează o serie de programe pentru a ajuta firmele să iasă din criză

Google lanseaza o serie de programe pentru a ajuta firmele sa iasa din criza

Google a creat o serie de instrumente şi programe dedicate afacerilor, prin care vrea să sprijine firmele să iasă din criza cauzată de COVID.  AI for business, Market Finder sau un un instrument de căutare de joburi sunt câteva exemple.

„Pentru a ajuta oamenii să găsească noi oportunități de muncă, vom lansa un instrument de căutare de locuri de muncă în mai multe țări din EMEA. Testăm noi caracteristici pentru revenire din criză – cum ar fi să vă ajutăm să găsiți locuri de muncă care vă permit să lucrați de acasă. Instrumentul de căutare de locuri de muncă este construit în parteneriat cu platforme locale de joburi sau agenții locale de angajare, precum Pole Emploi în Franța și Monster.de în Germania”, au anunţat reprezentanţii Google într-o întalnire online.

Citește și: Efectele coronavirusului. Peste 70% dintre companii nu au o strategie pentru astfel de situații

„În ultimii cinci ani am aflat că trebuie să facem mai multe pentru a ajunge la cei ale căror locuri de muncă riscă să dispară odată cu apariţia noilor tehnologii. Așadar, oferim granturi de 15 milioane de dolari prin Google.org ca parte a angajamentului nostru EMEA, pentru a oferi acesto angajaţi și celor cu mici afaceri, abilități digitale critice și acces la locuri de muncă”, se mai arată în anunţul făcut de google

Printre instrumentele anunţate de Google se mai numără:

AI for business – instrumentul va fi lansat și în România anul acesta. La început va fi doar în engleză şi încearcă să ajute firmele să folosească inteligenţa artificială pentru a-şi creşte afacerile, oferă întreprinderilor un raport personalizat care recomandă cele mai relevante aplicații de AI și potenţiale beneficii şi sugestii practice despre cum să creezi o afacere.

Market Finder – instrumentul a fost lansat în 2018 în România, dar în acest an va avea parte de un update important, care va fi disponibil și în ţara noastră. Market Finder a fost lansat în 2018 în România. Instrumentul ajută întreprinderile mici și mijlocii să-și extindă afacerile în străinătate, prin găsirea de noi clienți și creșterea vânzărilor online peste granițele țării. Platforma oferă gratuit ghiduri, video-uri și sfaturi pentru a facilita primii pași ai companiilor către export și piețele externe.

Donații și carduri cadou în Google my Business –  un instrument lansat în 19 ţări europene prin care firmele pot adăuga la site-urile lor un buton (link) prin care comunitatea poate veni în sprijinul lor prin donaţii sau carduri cadou. Acest instrument este disponibil şi în România iar donaţiile se pot face prin PayPal.

Citește și: Opțiuni aflate la îndemâna angajatorilor în contextul COVID-19

În ultimii 5 ani, în cadrul programului Grow with Google au fost pregătite peste 14 milioane de persoane din EMEA. În România, 172.000 de persoane (studenți, angajați, antreprenori) au participat la programele de dezvoltare a competențelor digitale ale Atelierului Digital, din 2015 și până în prezent.

  • 13
  •  
  •  
  •  
  •