Unilever South Central Europe (USCE) anunță schimbări în echipa de leadership, începând cu 1 iulie 2015.
Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe & Central Eastern Europe Laundry și membru în boardul USCE, va prelua o poziție regională, în Europa Centrală și de Est (CEE), fiind promovat în funcția de Director Baking Cooking Spreads CEE. Dan Oprescu va face parte din echipa de leadership Europeană.
Ana Maria Pâslaru, Brand Building Foods & Ice Cream Leader Unilever South Central Europe, preia, în urma promovării, funcția de Brand Building Director Home Personal Care USCE & CEE Laundry și va deveni membru în boardul USCE. Ana Maria va coordona activitatea Diviziei Home & Personal Care din Unilever South Central Europe și activitatea brandurilor de detergent și balsam de rufe din Europa Centrala și de Est.
Citeşte şi Unilever – o strategie de content marketing de succes
Alma Dinu, Senior Brand Building Manager Personal Care Category, a fost promovată Brand Building Foods & Ice Cream Leader USCE și va coordona activitatea brandurilor Unilever din regiune, din diviziile Foods & Refreshment: Delikat, Knorr, Hellmann’s, Lipton, Algida, Big Milk, Napoca, Magnum.
Despre Unilever:
Unilever este unul dintre furnizorii mondiali de produse alimentare, produse pentru casă și de îngrijire personală, cu vânzări în peste 190 de țări. Compania are 172.000 de angajați și a generat vânzări de 48.4 miliarde euro în 2014. Unilever are mai mult de 400 de branduri care se regăsesc în casele din întreaga lume, incluzând produse precum: Dove, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Lipton, Wall, PG Tips, Ben & Jerry, Marmite, Magnum și Axe.
Unilever se situează în top 3 cel mai căutat angajator din toate domeniile, realizat de LinkedIn.