Vola.ro: Peste 1.000 pasageri au fost asistaţi în reprogramarea sau anularea zborului

Peste 1.000 pasageri au fost asistati in reprogramarea sau anularea zborului

Agenţia de turism online Vola.ro a anunţat luni că a asistat peste 1.000 de pasageri să se adapteze schimbărilor şi anulărilor de zboruri din ultima perioadă şi a recuperat pentru aceştia peste 50.000 de euro de la companiile aeriene, iar pentru românii care aveau programate călătorii în zonele carantinate şi cu zboruri anulate, compania îi va asista în recuperarea contravalorii biletului de avion sau în reprogramarea gratuită a călătoriei.

Aeroporturile din Italia sunt printre cele mai căutate şi tranzitate de pasagerii români. Fie că mergeau în Italia pentru a-şi petrece vacanţă, fie că mergeau acolo la muncă sau la studii, închiderea traficului aerian cu Italia afectează şi foarte mulţi români. Volumul întrebărilor primite este cu 70% mai mare faţă de restul anului. Diferenţa dintre un bilet de avion rezervat direct pe website-ul companiei aeriene şi un bilet de avion rezervat prin Vola.ro este că avem resursele să comunicăm mai transparent, mai rapid şi să susţinem astfel de perioade de incertitudine”, a declarat Claudia Tocilă, marketing manager Vola.ro.

Peste 1.000 pasageri au fost asistaţi în reprogramarea sau anularea zborului

Compania anunţă că pasagerii afectaţi care au biletele achiziţionate prin Vola.ro pot contacta compania atât telefonic la departamentul de Customer Care disponibil non-stop, cât şi prin chat-ul online disponibil pe site şi Facebook. De asemenea, compania pune la dispoziţia clienţilor informaţii actualizate despre călătoriile din această perioada printr-un infopack disponibil online sau pe chatul Facebook Vola.ro.