Twitter poate prezice când utilizatorii sunt triști sau fericiți

Rețeaua de socializare Twitter a publicat, recent, rezultatele unui studiu efectuat pe baza datelor din 2013 care identifică o serie de tendințe în ceea ce privește comportamentul utilizatorilor.

Studiind milioane de mesaje pe care oamenii le-au trimis anul trecut, cei de la Twitter au putut stabili care sunt zilele în care utilizatorii au fost triști sau când au fost fericiți. Practic, cercetarea demonstrează că mesajele de pe Twitter pot prezice un anumit comportament sau o anumită stare emoțională a utilizatorilor.

Iată câteva dintre cele mai interesante detalii ale studiului:

  • Oamenii au tendința să scrie mesaje în care spun că sunt triști duminica în decembrie sau marțea în luna octombrie.
  • La polul opus, oamenii scriu că sunt fericiți marțea în luna decembrie sau marțea în luna ianuarie (anul trecut ziua a corespuns cu Revelionul)
  • La mijlocul săptămânii în iulie sau vinerile din luna ianuarie, mare parte dintre utilizatori obișnuiesc să spună că au întârziat la muncă.
  • Mahmureala devine subiect de mesaje pe Twitter, de obicei, în luna noiembrie, în zilele de marți și de vineri

Twitter 2

De ce este acest studiu util?

Știm deja că starea noastră emoțională poate influența modul în care facem cumpărături. Cum studiul arată că utilizatorii de Twitter au un anumit tipar în transmiterea mesajelor, companiile se pot folosi de aceste tendințe pentru a crea mesajele cele mai potrivite pentru consumatorii lor, mesaje care să fie transmite la momentul potrivit, cu un conținut potrivit.

Astfel, rețeaua de socializare nu reprezintă doar un mijloc de a împărtăși informații, ci și un instrument utili companiilor care vor să își crească vânzările.

Citește și Twitter şi GfK lansează GfK Twitter TV Ratings

Sursă: blog.twitter.com/

  •  
  •  
  •  
  •  
  •