Ce este retargetarea și cum poate stimula conversiile?

Ce este retargetarea și cum poate stimula conversiile?

Retargetingul este o strategie de marketing digital care identifică utilizatorii care au vizitat recent site-ul unei mărci sau s-au angajat cu o reclamă anterioară și le oferă reclame suplimentare. Acest lucru este destinat să crească implicarea și, în cele din urmă, să conducă la conversii.

„Retargeting-ul este o strategie digitală care este utilizată pentru a maximiza cheltuielile media prin re-difuzarea reclamelor pentru utilizatorii recenți”, a declarat Gerard LaFond, vicepreședinte senior al agenției de marketing LEWIS. „Prin interacțiunea cu vizitatori ai site-ului neconvertiți, dar recenți, difuzați anunțuri pentru ținte mai mari, care să răspundă favorabil la implicare, cum ar fi să facă clic pe anunțul dvs. din nou și să completați conversia prevăzută – de obicei, cu un formular de completare, vizită pe site sau tranzacție”, scrie business.com.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Motivul unui anunț de retargeting este acela că un utilizator care s-a angajat anterior cu o reclamă are cel puțin un mod de interes pentru produsul sau serviciul asociat. În loc să cheltuiască fonduri de marketing care să furnizeze anunțuri utilizatorilor care ar putea sau nu să fie interesați, de cele mai multe ori se observă că mărcile vor livra un anunț retargetat utilizatorilor care au indicat un anumit nivel de interes înainte.

„Retargeting-ul ajută la reîncadrarea potențialilor clienți și poziționează din nou oferta în fața lor”, a declarat Joe Harulow, director de marketing digital la Tao Digital Marketing. „Acest lucru poate avea un impact mare asupra vânzărilor, deoarece persoanele care au fost retrgetate au manifestat în mod normal o formă de intenție comercială.”

Cum funcționează retargeting-ul?

Retargetingul poate avea loc pe o serie de canale și platforme publicitare. Începe cu crearea de reclame și apeluri la acțiune (CTA) cu tehnologia adecvată pentru a urmări impresiile și implicarea utilizatorilor.

„Principalele canale pentru retargeting sunt căutarea, rețeaua socială și afișarea”, a spus LaFond. „Cel mai bun mod pentru ca un proprietar de întreprinderi mici să înceapă eforturile de retargeting ar fi să se asigure că toate piesele sunt configurate corect și la locul lor.”

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

După ce aveți capacitatea de a urmări activitățile publicului dvs. online, puteți determina cu exactitate ce tip de potențial client ar trebuie retargetat. În general, retargetingul publicitar se concentrează pe utilizatorii care și-au exprimat interesul în a face o achiziție, dar, indiferent de motiv, au renunțat la achiziție.

„Retargetingul este una dintre cele mai eficiente tehnici de publicitate la nivel de conversie, deoarece ne orientăm eforturile către utilizatorii care au fost anterior în magazinul nostru și, prin urmare, sunt interesați de produsele pe care le comercializăm”, a spus Laura Aranda Rivera, marketer performant la Freepik. Companie. „De exemplu, am putea face retargetare numai către cei care au abandonat coșul de cumpărături în ultimele 30 de zile.”

Exemple de retargeting

Dacă vedeți conținutul unui anunț pentru un tricou amuzant în feedul dvs. de socializare, este posibil să vedeți din nou aceeași reclamă în feedul dvs. Acest lucru se datorează faptului că un brand te-a identificat ca utilizator potențial interesat și ți-a retargetat reclama către tine.

„V-ați întrebat vreodată de ce vedeți un anunț pe Facebook pentru un produs pe care tocmai l-ați văzut online? Acesta este retargeting și poate fi foarte puternic pentru anumite mărci și publicuri.”

În mod similar, retargetingul de căutare se concentrează pe readucerea vizitatorilor anteriori, care nu convertesc pagina web a unei mărci, cu scopul de a conduce conversii.

Retargeting vs. remarketing

„Remarketingul este actul de a readuce oamenii în afacerea dvs. prin campanii de e-mail și de a ajunge la persoanele care au avut anumite interacțiuni pe site-ul dvs.”, a spus Harulow. „Retargetingul este totuși concentrat mai mult pe publicitatea plătită și pe urmărirea evenimentelor care se petrec pe site-ul dvs. web sau în campaniile dvs. publicitare, cum ar fi clicuri pe produse, clicuri pe anunțul dvs. Și completarea formularului.”

Strategii de marketing B2B pentru creșterea explozivă a vânzărilor

Diferența de terminologie astăzi este în mare măsură semantică. Atât retargeting-ul, cât și remarketing-ul sunt parte integrantă a unei strategii care readuce utilizatorii angajați anterior și îi încurajează să devină clienți. Diferența majoră dintre cele două o reprezintă canalele prin care se aplică strategia.

„Acești termeni sunt folosiți în mod destul de interschimbabil în aceste zile”, a spus LaFond. „Pentru o definiție mai tehnică, remarketingul este considerat mai specific pentru e-mail, iar retargeting-ul este bazat pe site sau pe cookie-uri. Ambele strategii „aduc” utilizatorii înapoi pentru a finaliza o acțiune. dar calea poate varia.”

Sursa foto: Unsplash

  • 4
  •  
  •  
  •  
  •