5 modalități inteligente de a folosi social media pentru a îți crește afacerea în 2019

Potrivit Statistica, numărul utilizatorilor de social media din întreaga lume va atinge 3,02 miliarde de utilizatori activi pe lună, și asta doar până în 2021. Este clar că social media implică din ce în ce mai mult majoritatea cetățenilor lumii.

Ceea ce înseamnă că dacă ai o afaceri și nu te poți concentra asupra construirii unei prezențe puternice a brandului pe social media în 209, clienții tăi, sau potențialii clienți, vor alege brandurile competitorilor.

Problema cu care se confruntă cele mai multe branduri în ceea ce privește social media este cum să profite de aceste rețele. Cu siguranță ați căzut în capcana de a suprăîncărca audiența cu informații.

Cu ajutorul Facebook, Instagram, Twitter, Youtube și alte platforme, ca opțiuni pentru marketingul online, o observație evidentă este că brandurile se străduiesc să identifice cea mai profitabilă strategie de social media pe care o pot folosi pentru afaceri.

Iată câteva strategii pentru a stimula creșterea afacerilor în 2019 cu ajutorul social media:

Folosește social media pentru a aduce trafic site-urile de comerț electronic

Într-un interviu telefonic, Cody Neer, CEO al mai multor mărci de comerț electronic de milioane de dolari, a subliniat cât de puternice pot fi social media pentru antreprenorii de comerț electronic ca el însuși. „Folosim social media pentru a atrage traficul către peste 300 de magazine de comerț electronic”, a spus el, iar majoritatea succesului său a venit, a spus el, de la aluzia adepților social media la brandurile lor prin intermediul publicității plătite pe Facebook.

„Se așteaptă ca brandurile noastre să depășească vânzările de 60 de milioane de dolari până la sfârșitul anului 2019, succes datorat rețelelor sociale”.

Folosește multe videoclipuri pe social media pentru a îți crește audiența și engagementul

Dacă deschizi orice rețea de socializare o să vezi că feed-ul tău este bombardat cu contet video într-o proporție mai mare decât fotografii sau text. Algoritmii s-au schimbat, tinzând să prefere conținut video în defavoarea altor conținuturi. Lucru pe care brandurile l-au observat, așa că 86% dintre bsiness-uri deja folosesc video-uri pe site-urile lor și 77% folosesc conținut video pe social media, potrivit statisticilor Vidyard.

Construiește awarness-ul brandului folosind influenceri targetați pe social media pentru a îți promova serviciile sau bunurile

Josh Forti, un influencer social media, expert în marketing, a explicat cum folosește social media pentru a crește organic numărul de cinci milioane de followers atât pentru el, cât și pentru clienții lui, scrie entrepreneur.com

„Am folosit social media la început să creez o audiență care să servească drept un bun pentru branduri”, spune Forti. „Dacă poți să îți faci produsul sau serviciul public pentru o autoritate de încredere în nișa ta, atunci vânzările cresc enorm”.

Potrivit unui studiu, 22% dintre participanți au considerat că influența este cel mai bun instrument pentru comerț și o soluție foarte rentabilă de a obține noi clienți.

Sursa foto: Unsplash