Cum vor arăta sărbătorile pentru comercianții online?

Cum vor arata sarbatorile pentru comerciantii online?

A avea o cerere constantă la nivel de vacanță pe tot parcursul anului este o veste bună pentru comercianții de comerț electronic. Cu toate acestea, solicită, de asemenea, ca acești comercianții să își adapteze rapid veniturile online și modelele de risc pentru a valorifica datele noi ale clienților și pentru a satisface așteptările clienților în timpul sezonului de cumpărături. Vânzătorii online care fac asta pot păstra noii clienți dincolo de sezonul sărbătorilor, în care oamenii cumpără mult mai mult online.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Pentru a face acest lucru în mod eficient, comercianții trebuie să știe câteva lucruri despre cumpărătorii lor, comportamentele lor online și loialitatea lor condiționată față de companiile de comerț electronic, scrie business.com.

Modul în care comercianții pot crește vânzările înainte de sărbători

Iată câțiva pași pe care comercianții de comerț electronic îi pot face pentru a oferi o experiență excelentă clienților și pentru îi fideliza în perioada sărbătorilor și până în 2021:

Asigurați o experiență perfectă pentru clienți.

În acest sezon de vacanță, comercianții vor concura pentru atenția clienților lor, dintre care majoritatea nu mai sunt loiali anumitor magazine din cauza pandemiei. Mai mult de trei sferturi dintre consumatori au cumpărat din magazine noi pentru a găsi ceea ce își doreau de când au început restricțiile. Consumatorul de astăzi se așteaptă la informații exacte și la o experiență personalizată a clienților nu numai pe site-ul magazinului dvs., ci și pe aplicația dvs. mobilă, pe canalele dvs. sociale și în magazinele dvs. fizice.

Nu treceți cu vederea probleme mai elementare, dar critice. Blocările site-urilor reprezintă o problemă perenă pentru comercianții cu amănuntul online în perioada maximă a vânzărilor, iar traficul poate fi mai mare în acest sezon decât în ​​anii trecuți. Pentru un sezon de vacanță de succes, magazinul dvs. de comerț electronic ar trebui să aibă o infrastructură solidă, cu timpi de încărcare rapidă, lățime de bandă scalabilă, integrări actualizate și patch-uri de securitate cu backupuri recente pentru a reduce probabilitatea de a suferi lovituri offline.

Concentrați-vă pe opțiunile de expediere și de îndeplinire

O parte dintr-o experiență excelentă a clienților se întâmplă după achiziție, când comenzile sunt ușor de urmărit și ajung la timp. Pentru consumatorii care au fost deja stresați cu privire la livrările târzii și pachetele pierdute în acest an, este mai important ca niciodată ca firmele să își livreze produsele la timp. De asemenea, este înțelept să oferiți clienților opțiuni.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

Dacă aveți un magazin fizic, oferiți opțiunea de a cumpăra online, ridicați în magazin (BOPIS). BOPIS a crescut cu 195% de la an la an în mai 2020, deoarece este o opțiune convenabilă pentru cumpărătorii care preferă să caute și să prezinte produse online, dar doresc să dețină produsele în aceeași zi sau a doua zi.

Atenție la strategia de marketing și promoțiile de vacanță

Pentru a atrage și a păstra atenția clienților în timpul sezonului de vacanță, strategia dvs. de marketing ar trebui să includă anunțuri pe rețelele de socializare, anunțuri de căutare, campanii prin e-mail și notificări push mobile și desktop, pe lângă eforturile SEO legate de sărbători pentru a crește vizibilitatea magazinului dvs. în rezultatele căutării .

Acum este și momentul să planificați strategii promoționale tematice sărbătorilor pentru a vă implica clienții. Câteva modalități de a face acest lucru sunt:

  • Promovați achizițiile de carduri cadou, inclusiv opțiunea de a adăuga carduri cadou în timpul plății.
  • Oferiți servicii adiționale cu rentabilitate ridicată, cu costuri reduse, cum ar fi ambalaje cadou tematice sărbătorilor pentru achiziții.
  • Creați oferte limitate pe social media.
  • Planificați programe și concursuri de cadouri de vacanță pentru a recompensa clienții fideli și pentru a spori implicarea și acțiunile clienților.
  • Promovați-vă politica de recompense pentru a stimula clienții în timpul sezonului de vacanță. Conectați-l la promoțiile cardului cadou, dacă este posibil – o treime dintre consumatori au cumpărat un card cadou pentru ei înșiși pentru a câștiga recompense sau alte beneficii promoționale, potrivit Blackhawk Network.
  • Sporiți-vă serviciul și asistența pentru clienți.
  • Este posibil (deși nu este garantat) ca sezonul de sărbători să pună și mai multe cereri de servicii pentru clienți pentru companiile de comerț electronic. Este esențial să existe un serviciu robust și un sistem de asistență pentru a rezolva nemulțumirile clienților și pentru a aborda provocările acestora. Examinați și consolidați opțiunile de servicii pentru clienți prin:

Conversați prin chat, utilizând fie un chatbot cu un meniu de servicii de bază, fie chat live cu reprezentanți instruiți ai serviciilor pentru clienți.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

E-mail, cu cel mai rapid timp de răspuns posibil.

Rețele sociale, cu suficient personal pentru a monitoriza conturile în legătură cu comentariile și întrebările legate de serviciul clienți.

Telefon, cu personal disponibil la cât mai multe ore din zi posibil și pentru comercianții care vând peste granițe, câte opțiuni lingvistice aveți nevoie.

Sursa foto: Unsplash

  • 2
  •  
  •  
  •  
  •