5 motive pentru care afacerea ta ar trebui să aibă un grup de Facebook

5 motive pentru care afacerea ta ar trebui sa aiba un grup de Facebook

Dacă pagina dvs.  Facebook de afaceri pare să fie din ce în ce mai puțin eficientă la generarea de viziuni și engagement, nu sunteți singur.

O pagina de grup ar putea schimba asta. Modificările constante ale algoritmului au făcut mai greu ca niciodată ca Facebook să își dea seama ce ar putea atrage un client- asta dacă postarea ar apărea în feed-ul clienților în primul rând.

În ziua de azi, fără cheltuieli semnificative, cu accent pe anunțurile Facebook sau despre cunoașterea optimizării pe Facebook, postările dvs. către pagina dvs. de afaceri vor fi văzute foarte probabil de o foarte mică parte din următorii dvs.

Vestea bună este că există o soluție simplă. Grupuri Facebook. Grupurile Facebook oferă o modalitate de a vă implica direct pe clienți și pe fani, în jurul intereselor comune, în timp ce pas cu pas care promovează conținutul.

1. O pagină de grup Facebook vă permite să oferiți o valoare clară

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l amintiți atunci când utilizați o pagină de grup Facebook este o formă de marketing de conținut, aceeași regulă de aur care se aplică oricărui alt tip de marketing de conținut: trebuie să oferiți valoare.

Audiențele online (și, în special, pe rețelele sociale) sunt bombardate în mod constant cu conținut și anunțuri sponsorizate.

Acest lucru, din nefericire, i-a antrenat să fie profesioniști în a aduna ceea ce este autentic și ceea ce este un pitch de vânzări. Clienții nu au nici o problemă să apese butonul X de îndată ce un post pare mai mult ca un anunț.

Configurarea unei pagini de grup Facebook în jurul unui interes comun care are legătură cu afacerea dvs. vă permite să ocoliți multe dintre aceste probleme. Puteți crea conversații organice în jurul subiectului ales, care evită orice sugestie de vânzări.

Lucrul important aici este să rămâi concentrat pe oferirea de valoare. Ca și în cazul oricărui tip de marketing al conținutului, pitch-ul vânzărilor este secundar. În schimb, oferiți valoare, creați conexiuni reale și construiți încredere.

2. Notificările grupului Facebook vor apărea în feedul lor

Diferența mare dintre o pagină de grup Facebook și o pagină de afaceri Facebook este numărul de postări afișate în feed-ul unui utilizator mediu.

Chiar dacă mulți oameni ar putea să aprecieze pagina dvs. de afaceri Facebook, asta nu înseamnă că vor primi notificări de fiecare dată când postați ceva nou.

Dacă aceștia sunt membri ai unui grup Facebook, ei primesc notificarea și postările vor apărea chiar în feedul lor.

3. Construiți încredere prin conexiuni personale

Majoritatea oamenilor vor să se aibă conexiune cu o persoană, nu cu o companie. Pe o pagină de grup Facebook, puteți fi o figură în locul unei mărci. Vechea zicală că „oamenii cumpără de la oameni” se aplică aici.

Cheia pentru a conduce un grup de Facebook este de a angaja oamenii în discuții semnificative în jurul subiectelor pe care le consideră relevante sau interesante. Din nou, este vorba de găsirea unei modalități de a oferi valoare membrilor.

4. Obțineți feedback instantaneu din sondaje

Grupurile nu oferă doar valoare companiei dvs. prin crearea unui public căruia îi puteți vinde. Dacă îți faci treaba cum trebuie, grupul tău va fi compus din oameni care împărtășesc multe interese cu publicul țintă.

Cu ajutorul funcției de sondaj Facebook, puteți obține feedback imediat de la persoanele care vă interesează să faceți conversii pe orice întrebare ați putea avea.

Sondajul vă oferă o imagine instantanee a locului în care vă aflați, dar puteți crea, de asemenea, o conversație în jurul sondajului pentru a citi mai adânc. Dacă aveți întrebări despre orice, de la design-ul produsului la mesagerie, duceți-l la grupul dvs, scrie CoxBlue.

5. Faceți oferte și conduceți acțiuni

În cele din urmă, dacă ați creat o pagină de grup Facebook pentru a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea, atunci doriți să vindeți ceva pentru cineva.

Așa cum am spus mai devreme, utilizatorii de social media sunt destul de nervoși când vine vorba de anunțuri, deci trebuie să fii atent cu privire la momentul și tonul ofertei tale.

Înainte de a vă alătura acțiunii, asigurați-vă că ați oferit suficientă valoare comunității dvs. pentru suficient timp. Dacă acționați prea repede, aveți o șansă bună să alungați oameni chiar înainte de a auzi de oferta dvs.

Dacă vă întrebați de ce pagina dvs. de afaceri Facebook nu obține engagementul pe care ați crezut că l-ar avea, ar putea fi momentul să vă gândiți să începeți o pagină de grup Facebook.

Citește și: Trenduri din start-ups pe care să le urmezi ca afacerea ta să aibă succes

Rularea unei comunități ca aceasta în jurul unui interes împărtășit de clienții dvs. cheie poate fi cea mai rapidă modalitate de a conduce engagementul și, în cele din urmă, de a face o conexiune.

În același timp, rețineți că și regulile standard de marketing al conținutului se aplică și aici: asigurați întotdeauna valoare și nu vă grăbiți să vindeți.

Sursa foto: Unsplash